Y-Consulting
• Chęć do nauki i pozytywne nastawienie
• Zainteresowanie tematyką marketingu internetowego
• Chęć rozwoju w obszarze marketingu i PR-u usług biznesowych
• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
• Komunikatywność i łatwość formułowania myśli
• Kreatywność
• Podstawowa wiedza o SEO/SEM/CMS
• Znajomości specyfiki social media (Facebook, GoldenLine, LinkedIn)
• Znajomość zagadnień związanych z web-usability, reklamą i PR w Internecie
• Doskonała znajomość Internetu
• Umiejętność obsługi MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
• Wsparcie zespołu w zakresie promocji wizerunku firmy
• Udział w opracowaniu strategii komunikacji w Internecie, w tym z wykorzystaniem mediów społecznościowych
• Prowadzenie działań wizerunkowych w obrębie social media
• Współpraca przy tworzeniu treści do newslettera i stron internetowych
• Aktualizacja baz danych i stron WWW
• Przygotowywanie materiałów promocyjnych i graficznych
• Redagowanie i publikacja treści na portalach branżowych
• Udział w tworzeniu publikacji internetowych
Oferujemy:
• 5-miesięczny staż w nowej, intensywnie rozwijającej się firmie doradczej we współpracy z wieloletnimi Konsultantami i doświadczonymi praktykami biznesu
• Możliwość pracy zdalnej w elastycznym wymiarze godzin
• Objęcie indywidualnym programem mentoringowym
• Uczestnictwo w realizowanych szkoleniach otwartych
• Możliwość stałej współpracy po zakończeniu stażu
• Uczestnictwo w tworzeniu nowej marki na rynku
• Rozwój umiejętności i zdobycie kwalifikacji
• Kształtowanie świadomości biznesowej
• Współpraca w młodym i ambitnym zespole
• Możliwość zdobycia bazowego i solidnego doświadczenia w obszarze budowania wizerunku biznesowego marki doradczej
• Stałe wsparcie w kreowaniu profesjonalnego wizerunku na rynku pracy oraz tworzeniu dokumentów aplikacyjnych
• Profesjonalne referencje
Wszystkich zainteresowanych rozwojem kariery w obszarze marketingu interaktywnego prosimy
o przesłanie CV na adres rekrutacja@yconsulting.pl z numerem referencyjnym SPRNM/10/2014.
Mile widziany jest List Motywacyjny – wszystkie listy nie będące kopią kopii/szablonem przeczytamy.
Z chęcią przeczytamy list, w którym - po zapoznaniu się z informacjami o naszej firmie – uzasadnisz dlaczego jesteś zainteresowany(a) współpracą z nami i nad czym chętnie popracował(a)byś
w zakresie kreowania naszego firmowego wizerunku i strategii komunikacji.