X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Strategy Planner / Digital Strategy Planner

Firma

INSIGNIA

Stanowisko

Strategy Planner / Digital Strategy Planner

Wymagania

• minimum dwuletnie doświadczenie w samodzielnym tworzeniu strategii komunikacji i obecności marek,
• doświadczenie w realizacji projektów interaktywnych, w tym social media mile widziane
• praktyczna wiedza z obszaru marketingu internetowego (znajomość narzędzi i technologii internetowych)
• znajomość obecnych trendów w Internecie,
• wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,
• dobra znajomość języka angielskiego,
• samodzielność i odpowiedzialność,
• znajomość zagadnień związanych z badaniami rynku, analizy marketingowej i biznesowej,
• wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,
• doskonałe zdolności komunikacyjne i prezentacyjne.

Zakres obowiązków

Szukamy osoby, zadającej właściwe pytania, wnikliwie słuchającej odpowiedzi i wyciągającej właściwe wnioski. Osoby, która ma zmysł analityczny, skutecznie łączy wiedzę, technologie oraz design, w spójną koncepcję strategiczną.

Strategic Planner odpowiedzialny będzie za:
• tworzenie zintegrowanych strategii komunikacji 360 dla marek
• projektowanie i analizowanie działań digital
• tworzenie i realizację strategii marketingowych i sprzedażowych w internecie dla obecnych oraz nowych klientów
• analizę efektywności realizowanych kampanii on-line oraz rekomendowanie nowych rozwiązań

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

Oferujemy:
• pracę przy ciekawych, międzynarodowych projektach
• możliwości podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego,
• atrakcyjne wynagrodzenie i premie,
• stabilność zatrudnienia,
• bardzo dobrą atmosferę pracy

Prosimy o dołączenie klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacyjnych przez firmę Insignia Sp. z o. o..

Adres

Podole 60, 30-394 Kraków

• minimum dwuletnie doświadczenie w samodzielnym tworzeniu strategii komunikacji i obecności marek,
• doświadczenie w realizacji projektów interaktywnych, w tym social media mile widziane
• praktyczna wiedza z obszaru marketingu internetowego (znajomość narzędzi i technologii internetowych)
• znajomość obecnych trendów w Internecie,
• wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,
• dobra znajomość języka angielskiego,
• samodzielność i odpowiedzialność,
• znajomość zagadnień związanych z badaniami rynku, analizy marketingowej i biznesowej,
• wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia,
• doskonałe zdolności komunikacyjne i prezentacyjne.