X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Web Analyst

Firma

Absolvent.pl

Stanowisko

Web Analyst

Wymagania

Wymagania:

  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
  • Wysoka motywacja do pracy i pozyskiwania nowych umiejętności;
  • Zaawansowana znajomość Google Analytics oraz Google Tag Manager;
  • Znajomość systemów do analizy ruchu na stronach internetowych oraz UX, eyetracking;
  • Bardzo dobra znajomość mediów internetowych (Facebook, Google, Blogi).

 

Mile widziane:

  • Zaawansowana znajomość zagadnień marketingowych, PR, e-commerce;
  • Znajomość narzędzi: Google AdWords, Facebook Ads, RTB, programmatic, SEO, LinkedIn Ads, Hotjar, Kissmetrics, Sizmek, etc.

Zakres obowiązków

W związku ze zbliżającym się wprowadzeniem produktu na rynek, poszukujemy osoby na stanowisko Web Analyst, która będzie odpowiedzialna za:

  • Analizę ruchu i zachowania użytkowników na stronie, stronach Klientów oraz aplikacji mobilnej;
  • Analizę efektywność poszczególnych rozwiązań reklamowych oraz aktywne poszukiwanie i wdrażanie narzędzi oraz rozwiązań z obszaru Web Analysis oraz eyetracking, etc.
  • Prezentowanie konstruktywnych wniosków oraz przygotowywanie raportów z kampanii w Excelu i PowerPoint.

Kontakt

[email protected]

Dodatkowe informacje

W zamian zaoferujemy Ci:

  • Pracę nad innowacyjnym produktem Grupy Absolvent.pl o ogromnym potencjale i możliwość realnego wpływu na jego rozwój;
  • Konkurencyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kompetencji;
  • Pracę na Macbooku, chyba że wolisz coś na Windowsie :)
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej oraz dofinansowanie do karty MultiSport;
  • Świetną atmosferę w biurze na co dzień.

Adres

Grochowska 306/308, 03-840 Warszawa

Wymagania:


  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;

  • Wysoka motywacja do pracy i pozyskiwania nowych umiejętności;

  • Zaawansowana znajomość Google Analytics oraz Google Tag Manager;

  • Znajomość systemów do analizy ruchu na stronach internetowych oraz UX, eyetracking;

  • Bardzo dobra znajomość mediów internetowych (Facebook, Google, Blogi).


 

Mile widziane:


  • Zaawansowana znajomość zagadnień marketingowych, PR, e-commerce;

  • Znajomość narzędzi: Google AdWords, Facebook Ads, RTB, programmatic, SEO, LinkedIn Ads, Hotjar, Kissmetrics, Sizmek, etc.