X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Internet na krawędzi. W 2020 roku czeka nas rewolucja w przetwarzaniu danych

Oto technologia, która dopiero wkracza na główną scenę, ale już za chwilę odegra na niej główną rolę. Staje się najmocniej dyskutowanym tematem w korporacyjnym świecie IT. To ona umożliwi rozwój najważniejszych trendów dekady, takich jak sieć 5G, Internet Rzeczy czy autonomiczne pojazdy. Zmieni praktycznie każdy sektor gospodarki, a do 2028 roku rynek związanej z nią infrastruktury będzie wart ponad 700 mld dolarów . Wszystkie światła na… edge computing.

Czy twój biznes potrafi dogodzić millenialsom?

77 proc. młodych ludzi skrytykowało firmy za koncentrowanie się na własnych potrzebach (zwłaszcza finansowych), a nie na społeczeństwie. Współczesny konsument potrzebuje szybkich usług, sprawnej obsługi, ale oczekują też wysokiego poziomu ‘customer experience’. 42 proc. millenialsów pogłębiło relacje z firmami, ponieważ postrzegają ich produkty lub usługi jako mające pozytywny wpływ na społeczeństwo i/lub środowisko.

Co napędza rynek wart 50 miliardów USD?

Globalny rynek gier losowych i rozrywki online jest wart 50 miliardów USD . Hazard online wszedł do mainstreamu – granie odpowiada za 11 proc. całego ruchu w internecie. Rozwój napędzają oczekiwania konsumentów, nowe technologie i rosnąca potrzeba bezpieczeństwa. Zmiany prawne w poszczególnych krajach mają dostosować legislację do nowych wyzwań.

Dane osobowe na celowniku Pięć porad, jak uniknąć grzywny za nieprzestrzeganie RODO

123 miliony dolarów – tyle wynosi proponowana wysokość grzywny, którą brytyjski odpowiednik Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO) ma zamiar nałożyć na amerykańską sieć hoteli Marriott za wyciek danych około 339 milionów gości z całego świata. Na co uważać w codziennych działaniach, aby nie narazić się Urzędowi Ochrony Danych Osobowych i uniknąć wysokiej kary pieniężnej?

Młodzi na wakacjach dzielą się płatnościami, zdjęciami i… danymi

• Dwie trzecie Millennialsów na całym świecie przyznaje, że kierunek kolejnego wyjazdu wybierają zainspirowane postami w mediach społecznościowych[1].
• Co czwarta osoba w wieku 18-35 lat korzysta z szybkich przelewów online do rodziny i przyjaciół, aby pokryć wakacyjne wydatki[2].
• 50 proc. konsumentów wskazuje nadużycia finansowe jako największą przeszkodę w korzystaniu z nowych metod płatności, a 48 proc. wyraziło obawy związane z wykorzystaniem ich danych[3].