Od listopada ContentHouse opracowuje i wdraża strategię content marketingową dla mFinanse – platformy sprzedaży produktów finansowych mBanku i banków trzecich. To już kolejny klient z branży finansowej w portfolio agencji.
W gronie klientów ContentHouse pojawił się nowy klient z branży technologicznej. To krakowski start-up Reality Games. W ramach nowej współpracy agencja będzie prowadzić działania content marketingowe na rynek polski.
Do grona klientów ContentHouse dołączyła marka X-lander – polski producent wysokiej jakości wózków dla dzieci. Agencja jest odpowiedzialna za całokształt działań związanych z digital marketingiem.
Kolejny klient ContentHouse z branży technologicznej przedłuża współpracę z agencją w zakresie content marketingu oraz działań PR. Firmy decydują się również współpracować na poziomie strategicznym.
Kserkop to firma z tradycjami i lider na rynku poligraficznym. Istnieje od ponad 30 lat roku i ciągle rozwija się w zakresie dystrybucji urządzeń drukujących oraz poligrafii. Za prowadzenie działań content marketingowych odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.
W 28. edycji Medalu Europejskiego organizowanego przez Business Centre Club przy wsparciu Europejskiego Komitetu Ekonomiczno-Społecznego z siedzibą w Brukseli, ContentHouse został wyróżniony za innowacyjną usługę w obszarze marketingu – Business Content.
Polski producent suplementów zawierających witaminę D3 SunVi, firma Hand-Prod, rozpoczął współpracę z agencją ContentHouse. W ramach obsługi agencja odpowiada za działania redakcyjne prowadzone w dedykowanym serwisie contentowym oraz promocję serwisu.
Po tym, jak wydarzenia z cyklu „Kobieta w Biznesie” podbiły serca mieszkanek Krakowa, organizatorzy postanowili odwiedzić kolejne miasta i tam wspólnie z przedsiębiorczymi paniami szkolić swoje biznesowe umiejętności. Najbliższe spotkanie odbędzie się już 9 marca w Katowicach.
Kolejna odsłona projektu „Kobieta w Biznesie” odbędzie się w Warszawie. Już 23 lutego uczestnicy spotkają się w Digital Knowledge Village, aby porozmawiać o rozwoju zawodowym oraz nowych trendach w marketingu z najlepszymi specjalistami w tej branży.
Po niemal rocznej współpracy z agencją ContentHouse, Grupa PSB rozszerza umowę dotyczącą działań z zakresu digital marketingu. Od stycznia ContentHouse kompleksowo obsługuje social media marek w Grupie PSB oraz odpowiada za prowadzenie działań content brandowych i mediowych w internecie.