X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

ContentHouse odpowiada za treści dla Lunching.pl

Agencja rozpoczyna współpracę z nowym klientem. ContentHouse odpowiedzialny jest za przygotowanie i realizację strategii content marketingowej dla polskiej platformy dostaw posiłków i zakupów – Lunching.pl.

Michał Grzebyk awansuje na stanowisko Head of PR & Content Marketing

Agencja ContentHouse rozwija dział PR & Content Marketing i planuje poszerzenie swoich kompetencji w zakresie wyspecjalizowanego content marketingu, m.in. dla branży medycznej i przemysłowej. Za te działania odpowiadać będzie Michał Grzebyk, który awansował w strukturze, zajmując stanowisko Head of PR & Content Marketing.

Business Centre Club i ContentHouse pomagają polskim firmom w przyspieszonej cyfryzacji

Sprzedaż i usługi oparte na internecie, cyfryzacja własnej administracji i aktywność marketingowa w sieci, stają się niezbędne do pozostania na rynku w erze postkoronawirusowej. W odpowiedzi na gwałtowne potrzeby zmian w funkcjonowaniu firm, Business Centre Club, we współpracy z ContentHouse, rozpoczyna cykl bezpłatnych webinarów edukacyjnych „Cyfrowa Firma”.

Niech Cię widzą w sieci – powstał poradnik tworzenia blogów i serwisów firmowych

Dlaczego ludzie wolą historię zamiast konkretnego produktu? Co to znaczy, że Twój content marketing jest o Twoich klientach, a nie o Tobie? Jak mierzyć, jak personalizować, jak pisać i wreszcie – jak to sprzedać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zdradza w swoim literackim debiucie Grzegorz Miłkowski, autor poradnika „Niech Cię widzą w sieci”.