Sprzedaż i usługi oparte na internecie, cyfryzacja własnej administracji i aktywność marketingowa w sieci, stają się niezbędne do pozostania na rynku w erze postkoronawirusowej. W odpowiedzi na gwałtowne potrzeby zmian w funkcjonowaniu firm, Business Centre Club, we współpracy z ContentHouse, rozpoczyna cykl bezpłatnych webinarów edukacyjnych „Cyfrowa Firma”.
Dlaczego ludzie wolą historię zamiast konkretnego produktu? Co to znaczy, że Twój content marketing jest o Twoich klientach, a nie o Tobie? Jak mierzyć, jak personalizować, jak pisać i wreszcie – jak to sprzedać? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zdradza w swoim literackim debiucie Grzegorz Miłkowski, autor poradnika „Niech Cię widzą w sieci”.
ContentHouse rozpoczyna współpracę z czołowym wydawnictwem dla dzieci. Dla marki Egmont, wydawcy książek, komiksów i gier planszowych, agencja przygotuje serwis contentowy dedykowany rodzicom – Akademię Mądrego Dziecka.
Wirtualny Ratownik Medyczny, to stworzony przez agencję ContentHouse chatbot, który udowadnia, że nie trzeba nosić peleryny, by zostać bohaterem i uratować ludzkie życie.
Jeden z najbardziej innowacyjnych start-up’ów w branży kosmicznej rozpoczyna działania content marketingowe
z ContentHouse. Agencja zadba o tworzenie treści edukacyjnych oraz generowanie ruchu w innowacyjnym narzędziu stworzonym do obserwacji Ziemi z satelitów kosmicznych.
ContentHouse znów powiększa swój zespół. Do działu content marketingu dołączyła nowa Content Executive, Sylwia Paszyna. Zajmie się m.in. współtworzeniem strategii content marketingowej dla klientów agencji.
W kwietniu 2019 do zespołu ContentHouse dołączył Krzysztof Dąbrowa, obejmując stanowisko PR Specialist. W krakowskiej agencji będzie odpowiedzialny za realizację polityki komunikacyjnej.
Nowa rola w krakowskiej agencji content marketingowej ContentHouse została powierzona Gabrieli Wolak. Jako Business Growth Manager zadba ona o usprawnienie procesów handlowych i stworzenie pionu „Business Growth” w strukturze agencji.
Michał Bednarczyk objął stanowisko Media Managera w agencji ContentHouse. W ramach swoich obowiązków, zajmie się tworzeniem strategii oraz realizacją kampanii płatnych w content marketingu.
Grupa Polskie Składy Budowlane przedłużyła umowę z agencją ContentHouse w zakresie prowadzenia działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych dla Grupy oraz sieci sklepów PSB Mrówka.