X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Mosso Kewpie Poland nowym klientem ContentHouse

Kewpie Corporation to japoński producent przypraw mokrych, który w 2017 roku przejął polską firmę Mosso Kwaśniewscy, stając się tym samy właścicielem stworzonej w latach 80-tych marki Mosso. W wyniku transakcji powstało Mosso Kewpie Poland. Za prowadzenie kampanii budowania świadomości produktów marki Mosso Impresje w Internecie odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.

Komerso.pl – portal dla złaknionych wiedzy o e-commerce

Od lewej: Krzysztof Marzec, Patrycja Sass-Staniszewska, Grzegorz Miłkowski

Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba), DevaGroup oraz ContentHouse tworzą portal komerso.pl, który ma stać się unikalnym miejscem na redakcyjnej mapie e-commerce. To właśnie tu czytelnicy znajdą merytoryczne i aktualne informacje o branży. VISA została pierwszym partnerem merytorycznym, wspierającym rozwój tego medium.

ContentHouse dołącza do e-Izby

W kwietniu 2018 roku do Izby Gospodarki Elektronicznej dołączyła nowa spółka – agencja ContentHouse specjalizująca się w content marketingu.