Kewpie Corporation to japoński producent przypraw mokrych, który w 2017 roku przejął polską firmę Mosso Kwaśniewscy, stając się tym samy właścicielem stworzonej w latach 80-tych marki Mosso. W wyniku transakcji powstało Mosso Kewpie Poland. Za prowadzenie kampanii budowania świadomości produktów marki Mosso Impresje w Internecie odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.
Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba), DevaGroup oraz ContentHouse tworzą portal komerso.pl, który ma stać się unikalnym miejscem na redakcyjnej mapie e-commerce. To właśnie tu czytelnicy znajdą merytoryczne i aktualne informacje o branży. VISA została pierwszym partnerem merytorycznym, wspierającym rozwój tego medium.
Maksymalne oceny w większości wskaźników, nowe usługi i dobra strategia. Agencja ContentHouse drugi raz z rzędu została wyróżniona w raporcie „Agencja interaktywne 2018” organizowanym przez „Media&Marketing Polska”.
Podczas 29. edycji Medalu Europejskiego, ContentHouse otrzymał wyróżnienie za usługę Performance Content Marketing. To już drugi raz z rzędu, gdy agencja odbiera nagrodę za swoje usługi.
Europejski lider w produkcji materacy – Materasso, przedłuża umowę na działania content marketingowe z agencją ContentHouse.
Magazyn Qdriver to serwis dedykowany kierowcom i firmom transportowym, które poszukują pracowników na polskim rynku. Portal jest kluczowym narzędziem kampanii performance content marketing marki Qdriver.
Zdrowy Diabetyk to kolejny projekt content marketingowy, który firma HAND-PROD powierzyła obsłudze agencji ContentHouse.
W kwietniu 2018 roku do Izby Gospodarki Elektronicznej dołączyła nowa spółka – agencja ContentHouse specjalizująca się w content marketingu.
Engave – nagradzana firma z zakresu bezpieczeństwa IT i rozwiązań chmurowych stawia na content marketing od agencji ContentHouse.
Grupa PSB przedłużyła o kolejny rok umowę z agencją ContentHouse w zakresie działań w digital marketingu.