Wieczór, krakowski Kazimierz i ponad sto kobiet, które dbają o swój biznesowy rozwój. Tak właśnie wyglądało spotkanie inaugurujące rok 2017 w projekcie „Kobieta w Biznesie”. Specjalnym gościem tego wydarzenia była Klaudia Pingot, znana szerszej publiczności jako autorka książki „SpecBabka”.
Wiktor Orzeł awansował w strukturach agencji full service content marketingowej ContentHouse na stanowisko Content Managera. W ramach stanowiska będzie odpowiedzialny za zarządzanie redakcjami portali firmowych i e-magazynów.
Od początku lipca funkcję PR Managera w ContentHouse przejął Michał Grzebyk. Będzie odpowiadał za realizację projektów PR-owych dla klientów, a także działania wizerunkowe dla agencji.
Wydawnictwo MT Biznes, które właśnie obchodzi 15-lecie swojego istnienia, wprowadziło nową identyfikację wizualną, odświeżając wizerunek.
Content Marketing to już nie trend w działaniach komunikacyjnych, ale jeden z najistotniejszych segmentów strategii biznesowej, o czym przekonać się mogą czytelnicy książki „Skuteczny biznes, czyli… gra o sukces”.
Agencja ContentHouse rozpoczęła współpracę z Grupą PSB i wesprze działania strategiczno – analityczne w 2016 roku.
ContentHouse rozpoczyna współpracę z firmą A-trybut, tworząc serwis niwelujący bariery zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
Case study
Jak przyciągnąć konsumenta?
Jak duża jest moc content marketingu? Według raportu przeprowadzonego w 2014 roku przez DemandMetric oraz VidYard, prawie 70% marketingowców używa filmów video jako części strategii marketingowej, a 82% uważa, że sukces działań marketingowych zawdzięcza właśnie treściom video. Jak tworzyć dobry video content i na kim warto się wzorować?