Kappahl, jedna z wiodących skandynawskich sieci modowych, powierza obsługę swoich działań public relations grupie Creative Brand Stories. To kontynuacja i rozszerzenie dotychczasowej współpracy, która ma na celu wzmocnienie na rynku polskim pozycji marek należących do jednej z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej.
W Krakowie odbył się świąteczny event dla marki wyposażenia wnętrz Homla. Wydarzenie miało miejsce przy Pałacu Potockich na Rynku Głównym. Agencja Bossa Nova Events, będąca częścią Creative Brand Stories, odpowiadała za koncepcję, produkcję i realizację części wydarzenia dla influencerek. Z kolei firma Box of Stories, także należąca do Creative Brand Stories, zrealizowała zaproszenia i upominki dla influencerek.
Agencje należącą do grupy Creative Brand Stories rozpoczęły współpracę ze skandynawską siecią modową Kappahl. Bossa Nova Events odpowiada za kreację i realizację eventów promujących najnowsze kolekcje marek należących do jednej z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej. Z kolei Box of Stories przygotowuje wysyłki kreatywne do twórców współpracujących z marką Kappahl.
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej.