X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

BMW MINI i Duckie Deck uczą dzieci i rodziców postawy eko

MINI Cooper S E Countryman ALL4 to pierwszy model brytyjskiej marki premium z hybrydowym napędem typu plug-in, który daje możliwość bezemisyjnej jazdy w trybie w pełni elektrycznym. MINI Dobrzański, dystrybutor hybrydowego crossovera, wraz z Duckie Deck zapraszają wszystkie rodziny na wydarzenie MINI ECO DAY, którego motywem przewodnim jest ekologia.

Kreatywne warsztaty z firmą Energizer podczas Akademii Duckie Deck

Energizer zaprasza całe rodziny do twórczej zabawy i odkrywania możliwości nowoczesnych technologii. Trwa konkurs, na zwycięzców którego czeka weekend pełen inspiracji i udział w specjalnych warsztatach podczas Akademii Duckie Deck. Za działania odpowiadają Duckie Deck i agencja Plej.

Bank Zachodni WBK podczas Akademii Duckie Deck nauczy dzieci finansów

„Finansowa rozgrywka dla bystrzaków” to nowa propozycja dla wszystkich zainteresowanych tematem edukacji finansowej dzieci. Podczas Akademii Duckie Deck najmłodsi poprzez grę zostaną wprowadzeni w skomplikowany świat finansów i pieniędzy. Formuła wciągającej rozgrywki pozwoli na przekazanie niezbędnej wiedzy o pieniądzach w sposób interesujący i zrozumiały, a przede wszystkim ciekawy i angażujący.

Łukasz Majewski Communication Managerem w Duckie Deck

Łukasz Majewski dołączył do zespołu Duckie Deck, gdzie objął nowo utworzone stanowisko. Jako Communication Manager odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, działania media relations, obszary social media i content management, zarządzanie wizerunkiem marek z portfolio Duckie Deck oraz komunikację B2B i strategiczne wsparcie działań sprzedażowych firmy.