MINI Cooper S E Countryman ALL4 to pierwszy model brytyjskiej marki premium z hybrydowym napędem typu plug-in, który daje możliwość bezemisyjnej jazdy w trybie w pełni elektrycznym. MINI Dobrzański, dystrybutor hybrydowego crossovera, wraz z Duckie Deck zapraszają wszystkie rodziny na wydarzenie MINI ECO DAY, którego motywem przewodnim jest ekologia.
Energizer zaprasza całe rodziny do twórczej zabawy i odkrywania możliwości nowoczesnych technologii. Trwa konkurs, na zwycięzców którego czeka weekend pełen inspiracji i udział w specjalnych warsztatach podczas Akademii Duckie Deck. Za działania odpowiadają Duckie Deck i agencja Plej.
„Rodzinne warsztaty fotograficzne” to nowa propozycja dla wszystkich chcących rozpocząć przygodę z aparatem fotograficznym. Podczas Akademii Duckie Deck najmłodsi wraz z rodzicami zostaną wprowadzeni w świat fotografii cyfrowej. Zajęcia poprowadzi Paweł Kosicki – ambasador Fujifilm.
„Finansowa rozgrywka dla bystrzaków” to nowa propozycja dla wszystkich zainteresowanych tematem edukacji finansowej dzieci. Podczas Akademii Duckie Deck najmłodsi poprzez grę zostaną wprowadzeni w skomplikowany świat finansów i pieniędzy. Formuła wciągającej rozgrywki pozwoli na przekazanie niezbędnej wiedzy o pieniądzach w sposób interesujący i zrozumiały, a przede wszystkim ciekawy i angażujący.
Łukasz Majewski dołączył do zespołu Duckie Deck, gdzie objął nowo utworzone stanowisko. Jako Communication Manager odpowiada za tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, działania media relations, obszary social media i content management, zarządzanie wizerunkiem marek z portfolio Duckie Deck oraz komunikację B2B i strategiczne wsparcie działań sprzedażowych firmy.