X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Nowa kampania #ParadyżWMoimStylu marki Ceramika Paradyż

paradyz-holiday

Wraz z początkiem kwietnia 2018 rozpoczęła się kolejna kampania marketingowa marki Ceramika Paradyż pod hasłem #ParadyżWMoimStylu. W ramach konkursu Klienci mogą wygrać wakacje marzeń oraz vouchery do salonów z wyposażeniem wnętrz i drogerii. Za koncepcję strategiczną oraz realizację działań odpowiada agencja INSIGNIA.

Ceramika Paradyż wiosna/lato 2017 z agencją INSIGNIA

rsz_nowość_w_ofercie_paradyż_kolekcja_pandora

Ceramika Paradyż, która wchodzi w skład Grupy Paradyż, jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych, w ramach działań promocyjnych w okresie wiosna/lato 2017 będzie współpracować z agencją INSIGNIA.

Akademia Smaku Bosch nagrodzona w konkursie Kreatura 2016

Kreatura-2016-Insignia

Nagrodę w prestiżowej kategorii „Kampania” oraz wyróżnienie w podkategorii „Kampania Zintegrowana Digital” w konkursie Kreatura 2016 zdobył projekt „Akademia Smaku Bosch”. Pomysłodawcą oraz głównym realizatorem Akademii jest angencja INSIGNIA, która od lat współpracuje z firmą BSH.