Agencja INSIGNIA rozszerza portfolio o branżę nieruchomości
Grupa Fracthon to krakowski deweloper, który powierzył agencji INSIGNIA działania w zakresie promocji swoich nowych inwestycji.
Grupa Fracthon to krakowski deweloper, który powierzył agencji INSIGNIA działania w zakresie promocji swoich nowych inwestycji.
W 2019 roku między kuchnią a salonem w towarzystwie urządzeń marki Bosch spotkają się: najbardziej rozpoznawalna projektantka wnętrz, Dorota Szelągowska i mistrz kuchni, Mateusz Gessler. W tej edycji Akademii Smaku, smak nabierze dodatkowego wymiaru.
W roku 2018 marka Bosch zdecydowała się między innymi na silną promocję dużego sprzętu AGD, w tym pralek i suszarek do ubrań. Po raz pierwszy, obok klasycznych działań wizerunkowych i sprzedażowych, marka zdecydowała się w pełni wykorzystać potencjał storytellingu. Za przygotowanie strategii mediowej i przeprowadzenie kampanii online odpowiada agencja Insignia.
„Oszczędź sobie” to pierwsza kampania w historii Union Investment skierowana do branży reklamowej.
Katarzyna Zegar w agencji Insignia jest dedykowaną specjalistką do kompleksowej obsługi moderacyjnej marki Bosch Home i cyklu konkursów organizowanych w ramach projektu Akademia Smaku.
Alicja Caban objęła stanowisko Interactive Media Plannera w dziale mediowym agencji INSIGNIA. Odpowiedzialna jest za planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii e-commerce i performance marketing.
Zuzanna Motaska objęła stanowisko dedykowanej social media specjalistki dla jednego z kluczowych klientów agencji – Bosch Home. Jest odpowiedzialna za kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych, a także śledzenie aktualnych trendów w komunikacji. We współpracy z zespołem zajmuje się także promocją platformy Akademia Smaku w ramach komunikacji marki na Facebooku i Instagramie.
Wraz z początkiem kwietnia 2018 rozpoczęła się kolejna kampania marketingowa marki Ceramika Paradyż pod hasłem #ParadyżWMoimStylu. W ramach konkursu Klienci mogą wygrać wakacje marzeń oraz vouchery do salonów z wyposażeniem wnętrz i drogerii. Za koncepcję strategiczną oraz realizację działań odpowiada agencja INSIGNIA.
Agencja INSIGNIA po raz drugi wygrała przetarg na działania promocyjne
w okresie wiosna/lato 2018 dla Ceramiki Paradyż – jednego z największych w Polsce producentów płytek ceramicznych.
Kuchnia to serce każdego domu. Tu stawiamy pierwsze kulinarne kroki: pierwsza romantyczna kolacja, pierwsza impreza, pierwszy tort urodzinowy dla dziecka, pierwsze lepienie pierogów z babcią. Z miłości do kuchni zrodziła się też Akademia Smaku. Bo to, co dobre zaczyna się w kuchni.