Wiodący polski producent boczku, a zarazem firma z blisko stuletnią tradycją, rozpoczęła szeroko zakrojoną współpracę z agencją INSIGNIA. Agencja odpowiada za stworzenie dedykowanego serwisu lubienaboczku.pl oraz kreowanie wizerunku marki Kaminiarz w sieci.
Zupa – danie często niedoceniane i zapomniane, dziś przeżywa swój renesans. Polecana jako sposób na zdrowe odżywianie, również dla tych, którzy nie mają zbyt dużo czasu na gotowanie. Uczestnicy sierpniowych warsztatów Akademii Smaku udowodnili, że z zupy, oprócz tradycyjnych smaków pomidorów, rosołu czy grzybów, można wycisnąć znacznie więcej.
Kolejny miesiąc kulinarnych wyzwań za nami. Tym razem, Akademia Smaku Bosch zajęła się przepisami kuchni wegetariańskiej, a autorzy najlepszych z nich pojawili się na comiesięcznym wydarzeniu. Pod czujnym okiem szefa kuchni Tomasza Jakubiaka, blogera Tomasza Lacha oraz aktorki Katarzyny Glinki, uczestnicy przygotowali, często zaskakujące, dania wegetariańskie.
Wojciech Dyba jako Art Director będzie odpowiedzialny za wysoką jakość wizualną pomysłów agencji Insignia. Dotychczas w Insignii zajmował stanowisko Senior Graphic Designera.
Wciąż inspirująca, zapewniająca genialną atmosferę i prawdziwy warsztat kulinarny, ale inna niż do tej pory. Kolejna odsłona Akademii Smaku, która dobiegła już końca, okazała się tą, którą zapadnie w pamięć na długo. A wszystko to za sprawą małych miłośników kuchni i ich przedstawicielki, Natalii Paździor – zwyciężczyni pierwszej polskiej edycji MasterChef Junior.
W ramach Akademii Smaku Bosch wystartował kolejny konkurs kulinarny, tym razem dla rodziców z dziećmi. Główną nagrodą będzie wspólne gotowanie ze zwyciężczynią pierwszej polskiej edycji programu MasterChef Junior, Natalią Paździor, a także Tomaszem Jakubiakiem, Piotrem Ogińskim oraz Katarzyną Glinką.
Kolejna odsłona Akademii Smaku pod hasłem „Jajko i kuchnia” dobiegła końca. Miesiąc upłynął pod znakiem jajecznych przepisów, video warsztatów, oraz tradycyjnego spotkania ze zwycięzcami konkursu w Centrum Domowych Inspiracji.
Marlena Litwin dołączyła do działu mediów w Agencji INSIGNIA, zajmując stanowisko media plannera.
Za nami kolejna odsłona Akademii Smaku Bosch tym razem pod hasłem „Kasza na zdrowie”: video warsztaty, praktyczne kulinarne porady, oryginalne przepisy, konkurs zakończony spotkaniem w Centrum Domowych Inspiracji. Wszystko to pod kulinarną pieczą ekspertów Akademii Smaku – Tomasza Jakubiaka, Tomasza Lacha z Zajadam.pl i Piotra Ogińskiego z Kocham Gotować.
INSIGNIA wciąż rozbudowuje dział kreacji, tym razem zatrudniając kolejnego Graphic Designera, Kamila Frączka.