X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Ile zarabia dobry specjalista ds. social media marketingu

Choć każdy internauta może funkcjonować w mediach społecznościowych dla własnej przyjemności, dla niektórych staje się to pełnoprawny, jedyny zawód. Aby określić wynagrodzenie dobrych specjalistów ds. social media, najpierw trzeba zdefiniować, co świadczy o ich jakości, a później przejść do czynników decydujących o wysokości płac.

Marka firmowa w social media – jak zbudować autorytet i zdobyć popularność

Dopiero zaczynasz prowadzenie profilu firmy, marki, usługi, produktu czy organizacji w mediach społecznościowych? A może masz już w tym mniejsze lub większe doświadczenie? W obu przypadkach z pewnością zależy Ci na poprawieniu zasięgów, budowie pozytywnego wizerunku, dotarciu do możliwie dużej grupy odbiorców, większej sprzedaży. Jak osiągnąć założone cele? Przeczytaj więcej o obecności i kreowaniu marki w social media.

O czym pisać w mediach społecznościowych – jak wybierać i znajdować tematy

Pora na napisanie posta w mediach społecznościowych. Włączasz przeglądarkę, odpalasz Facebooka, Twittera czy Instagrama… i nic – w głowie pustka. Brak Ci pomysłu na temat, a przecież banałów publikować nie wypada. Co w tej sytuacji? Skąd brać pomysły na nowe i ciągle świeże wpisy? Gdzie znaleźć inspirację? Czym się kierować przy ustalaniu tematyki kolejnych postów w social media? Przeczytaj artykuł i poznaj odpowiedzi na te ważne pytania.

Wszystko na temat zawartości i automatyzacji od Federico Isuani

Spojrzenie specjalisty z 22-letnim doświadczeniem w marketingu strategicznym.

Nasz ekspert chętnie dzieli się swoimi doświadczeniami i daje wskazówki, jak nadążać za czasami w świecie marketingu, za pomocą PublBox do automatyzacji swoich mediów społecznościowych.

Piękno zbawi świat – najlepsze kontent-strategie dla marek kosmetycznych

Istnieje kilka branż, które z racji swojego rynkowego znaczenia i zasięgu są szczególnie kojarzone z kreatywnymi strategiami promocji i komunikacji. Jedną z nich jest branża kosmetyczna. Jak topowe (i nie tylko) marki z tego segmentu docierają do klientów? Sprawdźmy, czym różnią się działania poszczególnych firm. W analizie wyróżniliśmy 4 odmienne strategie komunikacji marek kosmetycznych. Poznaj je już teraz!

Top 20 najbardziej kreatywnych autorów w mediach społecznościowych

Media społecznościowe są różnorodne jak ludzie w nich obecni. Niezależnie od tego, jaka tematyka Cię interesuje, w social media z pewnością znajdziesz osoby, które publikują ciekawe posty w danej niszy. W poniższym artykule stworzyliśmy subiektywny ranking najbardziej kreatywnych blogerów w social media, dzieląc ich na siedem różnych kategorii. Sprawdź, kogo warto śledzić!

Jakiego rodzaju treści są najpopularniejsze w social media

Kto liczy na dużą popularność w mediach społecznościowych, powinien mieć świadomość, które treści cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników. Istotne są nie tylko aktualne wyniki badań, ale również trendy na przestrzeni ostatnich lat, które obrazują, w jaki sposób zmienia się nasz stosunek do poszczególnych treści. Pora przedstawić najbardziej przydatne dane, uzupełnione poradami dla osób zaangażowanych w działania z obszaru social media.