X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

„Czujesz się dobrze, czynisz dobrze” – Wawel z nową strategią komunikacji

Czujsz_sie_dobrze_Czynisz_dobrze

Czołowy polski producent wyrobów cukierniczych wdraża nową strategię komunikacji. Najnowsze spoty galaretek Fresh & Fruity i Mieszanki Krakowskiej można już oglądać w głównych stacjach telewizyjnych, kolejne kampanie wkrótce. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja Schulz brand friendly, za produkcję Lemon Film Studio, za obsługę PR Garden of Words Group, a za zakup mediów dom mediowy METs.

„Po kawałku” – nowa kampania ULTIMO

ULTIMO_1920x1080

Wiodąca firma rynku w segmencie wierzytelności w Polsce uruchamia nową kampanię, opierającą się o ideę świętowania życia bez zadłużenia. Za jej kreację oraz strategię odpowiada agencja Schulz brand friendly.