X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VMLY&R i Bridgestone tworzą FleetPulsee

FleetPulse – projekt stworzony przez VMLY&R Poland i VMLY&R Londyn dla Bridgestone – otrzymał złotą statuetkę w konkursie Innovation, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.

Dawid Szczepaniak w jury konkursu KTR 2019

Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director i partner w VMLY&R Poland, zasiadł w jury oceniającej prace w kategorii Communication, zgłoszone do tegorocznej edycji KTR – największego konkursu kreatywności w Polsce.

Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Cannes 2019

Dorota Piekarska z VMLY&R Poland w duecie z Joanną Wagner z Leo Burnett Warszawa w kategorii Digital wygrały polską edycję konkursu Young Creatives Cannes 2019. Druga zwycięska para to Damian Kitowski z VMLY&R Poland i Michał Oleksów z Cut The Mustard, którzy wygrali w kategorii Print (zdobywając też równocześnie nominację w kategorii Film).

Mały Głód opanował polski YouTube

Aż dwa z pięciu najchętniej oglądanych reklam na polskim YouTube w lutowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard należą do VMLY&R Poland i marki Danio.

Hip-hop rządzi na polskim YouTube

Aż cztery z pieciu najczęściej oglądanych reklam na polskim YouTube w październiku, to wideo powstałe w ramach kampanii reklamowej marki EB, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. To pierwsza taka sytuacja w historii polskiego rankingu YouTube Ads Leaderboard.