X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Michał Wolniak jurorem Euro Effie Awards 2017

Euro Effie Awards to coroczny konkurs nagradzający najbardziej efektywne, międzynarodowe kampanie, które swoim zasięgiem obejmują całą Europę. W 2016 roku świętował swoje 20-lecie. W tym roku organizator wydarzenia – European Association of Communications Agencies (EACA) – do jury zaprosił Michała Wolniaka, Chief Strategy Officer w VML Poland. Będzie on oceniał kampanie w pierwszym etapie obrad konkursowych.

VML Poland wygrywa przetarg marki Żywiec

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg reklamowy na digitalową obsługę flagowej marki Żywiec. Po czterech latach wraca ona do portfolio VML Poland (wtedy Pride&Glory Interactive). Agencja odpowiadać będzie za strategiczno-kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych, wybrane aktywacje w Internecie oraz bieżącą komunikację i aktywację tegorocznej edycji Męskiego Grania.

Pakiet Orange LOVE jak domowe SPA dla elektronicznych sprzętów

Jak dbać o sprzęty elektroniczne? Wykorzystując pakiet usług doskonałej jakości: Orange LOVE. W najnowszej kampanii Orange zaleca domowe SPA nie tylko telewizorom, laptopom czy telefonom, ale również ich użytkownikom, którzy od teraz mogą cieszyć się najnowocześniejszymi usługami mobilnymi i domowymi dostępnymi na rynku. Za koncepcję kreatywną kampanii digitalowej odpowiada agencja VML Poland.

Uwaga! Twój telefon może stać się bananem

2 lutego wyłączone zostaną niezarejestrowane numery na kartę, tym samym telefon z taką kartą będzie nadawał się do rozmów tak samo jak banan – przekonuje Orange. Kampanię przypominającą i zachęcającą do rejestracji kart prepaid przygotowała agencja VML Poland.

VML wśród 5 najlepszych agencji reklamowych świata

W najnowszym rankingu Agency A-List, ogłaszanym co roku przez magazyn „Advertising Age”, VML znalazł się na 5 pozycji wśród 10 najlepszych agencji reklamowych z całego świata. To drugi rok z rzędu, kiedy agencja została uwzględniona w tym zestawieniu (w 2016 roku VML zajęła 9 pozycję).

Kultura fizyczna na deskach teatru

Nie sztuka iść na fitness czy siłownię – co innego poćwiczyć na deskach teatru! 4 i 5 lutego 2017 roku marka H&M zachęca, by zamienić szatnię na garderobę i trenować w niesamowitych przestrzeniach Teatru Dramatycznego w Warszawie, a spalone kalorie wymieniać na ubrania kolekcji H&M Sport. Autorem koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji eventu jest VML Poland, a za jego organizację odpowiada The Production.