X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

VML Poland z digitalową odsłoną kampanii Activia Challenge

Agencja VML Poland odpowiada za digitalową część kampanii Activia Challenge, w ramach której realizowany jest cykl video-coachingu, prowadzonego przez mentorkę i trenerkę biznesu Olgę Kozierowską, znaną szerzej kobietom z programu Sukces Pisany Szminką.

Milionowa społeczność Lidla

W październiku br. liczba fanów na oficjalnym fanpage’u Lidl Polska przekroczyła milion. Tym samym firma pozostaje numerem 1 na Facebooku w kategorii supermarketów.

Znajdź swojego mistrza

14 listopada b.r. Koalicji na Rzecz Walki z Cukrzycą rusza z kampanią społeczną – „Znajdź swojego mistrza”. Projekt edukacyjny z udziałem aktora Michała Milowicza i prof. dr hab. n. med. Leszka Czupryniaka poświęcony jest tematyce skutecznej prewencji powikłań cukrzycy.

#SłowaMająMoc w nowej kampanii mBanku

Ruszyła internetowa kampania mBanku – #SłowaMająMoc. Celem akcji jest zwrócenie uwagi na moc słów, które piszemy w Internecie i zachęcenie zadowolonych z jakości obsługi klientów banku do podzielenia się pozytywnymi wrażeniami w mediach społecznościowych przy użyciu hashtagu #SłowaMająMoc.

Nowy wymiar Internetu w kampanii VML Poland dla Orange

Ruszyła kampania przedstawiająca oszałamiającą prędkość Internetu, jaką zapewnia najnowocześniejsza technologia Orange Światłowód. Trzy facebookowe filmy prezentują metaforycznie przerysowane przyspieszenie, jakiego doświadczają bohaterowie uruchamiający po raz pierwszy internetowe, stabilne łącze światłowodowe o prędkości nawet 600 Mb/s.

VML Poland z wygranym przetargiem Żywiec Zdrój

VML Poland wygrała przetarg na digitalową strategię komunikacji i całościową obsługę internetowej obecności marki Żywiec Zdrój na rynku polskim. Tym samym agencja kontynuuje już ponad siedmioletnią współpracę z marketerem.