Do warszawskiego zespołu agencji VML Poland dołączył Robert Antolak, który objął stanowisko Senior Art Directora. W branży od ponad 10 lat. Poprzednio pracował jako Senior Interactive Art Director w DDB&tribal.
Światłowód Orange, o prędkości nawet do 600 Mb/s, daje użytkownikom możliwość działania w szybkim tempie, podobnym do sposobu życia obywateli krajów najwyżej rozwiniętych. Ten właśnie motyw – napędzanie światłem – to wiodąca idea nowej kampanii VML Poland dla Orange.
Wczoraj wystartowała nowa kampania Orange na kartę, której celem jest zachęcenie klientów do skorzystania z letniej promocji „6 GB za 6 zł”, rejestracji numeru na kartę oraz przejścia do Orange.
Andrzej Dudik objął w agencji VML Poland stanowisko Influencers Relations Lead. Odpowiada za kampanie realizowane z liderami opinii, budowanie długotrwałych relacji z blogerami, vlogerami i youtuberami oraz optymalne dopasowanie działań influencerskich do założeń strategiczno-kreatywnych komunikacji klientów agencji. Na stanowisku zastąpił Pawła Lipca, który rozstał się z firmą.
W każdy piątek i każdą sobotę czerwca w Pałacu Branickich w Warszawie marka H&M zaprasza do muzycznego Królewska. W tym roku cykl letnich koncertów H&M, realizowanych w ramach globalnego projektu H&M LOVES MUSIC, powraca w całkowicie odmienionej formie. Za kreatywną koncepcję komunikacji odpowiada zespół VML Poland.
Od 28 maja do 31 sierpnia na Placu Defilad w Warszawie stanie H&M RELOVE IT spot. Celem nowego miejsca na mapie stolicy jest zwrócenie uwagi na potrzebę dbania o środowisko naturalne i odpowiedzialne podejście do mody. Marka pragnie szczególnie podkreślić, jak ważny jest recykling w produkcji ubrań. Za pomysł, kreację i realizację akcji odpowiadają zespoły H&M i VML Poland.
Orange w swojej najnowszej kampanii promuje nową ofertę dla klientów, którzy otwierając i aktywnie korzystając z darmowego konta bankowego w Orange Finanse otrzymują abonament komórkowy za połowę ceny. Zaproszony do akcji digital influencer – Bartek Karpowski aka Bartek Usa – próbuje ustalić, gdzie podziała się druga połówka jego rachunku – ta, za którą dzięki Orange nie musi już płacić. Aktywację przygotowała agencja VML Poland.
23 maja rusza internetowa aktywacja nowej linii Żywiec Zdrój Głupawka. W ramach akcji „Miszcze Głupawki” internauci będą mogli rzucać zwariowane wyzwania, tzw. Głupawki pięciu youtuberom. Aktywację z digital influencerami prowadzi agencja VML Poland.
9 maja wystartowała wakacyjna kampania promująca produkty pitne z portfolio Danone: Ale pitny, Gratka, Danio Shake It oraz Activiado picia. Na zwycięzców czekaja m.in. kamper na tygodniowy wyjazd w wymarzone miejsce i dodatkowo voucher na benzynę o wartości 2000 zł. Kampanię przygotowały agencje VML Poland i Y&R.
Joanna Krupa, Karolina Pisarek, Ida Nowakowska, Tamara Gonzalez Perea i Julia Wieniawa to pięć niezwykłych kobiet biorących udział w wyjątkowej, bezpośredniej komunikacji marki o.b.®. Kampania przełamuje przekonanie, że nie da się żyć pełnią życia podczas okresu, fałszywe stwierdzenia na temat okresu i higieny intymnej oraz bariery dotyczące używania tamponów. Działania wystartowały 10 maja, a swoim zasięgiem obejmują głównie Internet oraz miejsca sprzedaży.