Dariusz Andrian, chief executive officer w VMLY&R Poland, dołączył do grona jurorów pierwszej edycji The Global Best of the Best Effie Awards – międzynarodowego konkursu, który nagrodzi najskuteczniejsze działania marketingowe.
adidas Originals na nowo zaprojektował kultową sylwetkę buta Forum, tym razem w hołdzie współczesnym twórcom kultury, którzy definiują styl jutra. Marka zachęca nowe pokolenie do przyjęcia otwartej postawy oraz do tego, by nie bać się eksperymentować z tym, co nowe.
Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji – Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości rozwijania się, zarówno jako zawodnicy, jak i ludzie.
Po raz 16. redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu SMB wręczyły statuetki Golden Arrow za najlepsze projekty i rozwiązania marketingowe. Grand Prix konkursu otrzymał duet VMLY&R i Przestrzeń za kampanię cross-marketingową dla Decathlonu i IKEA.
Kolejny raz z rzędu VMLY&R znalazła się w rankingu Agency A-List, ogłaszanym co roku przez magazyn „Ad Age”. Agencja określona została mianem "new business machine" i zajęła 9 pozycję na liście.
Dariusz Andrian, chief executive officer oraz Paweł Loedl, chief strategy officer w VMLY&R Poland, zasiadają w jury 22. edycji Effie Awards – konkursu rozwiązań, które budują biznes.
PRovoke Media (dawniej Holmes Report) ogłosił listę kampanii, które powalczą o statuetki w tegorocznej edycji SABRE Awards 2021 – międzynarodowego konkursu branży PR. Wśród nominowanych znalazł się projekt „Zmień Spojrzenie”, promującą Samsung Galaxy S20 Ultra. Za komunikację kampanii odpowiadają VMLY&R oraz d*fusion communication, zakup mediów koordynował Starcom, a event zrealizowała agencja Proevent.
W tym roku odbędzie się 22 edycja Kyiv International Advertising Festival. Zwycięzców w kategorii Digital, Branded Content, Media & Craft, wybierać będzie jury, któremu przewodniczy Dawid Szczepaniak, chief creative officer w VMLY&R Poland. Festiwal będzie trwał od 26 do 28 maja.
Kategoria Commerce jest efektem połączenia dwóch dotychczasowych kategorii: Tech Driven oraz Performance Marketing / E-commerce. Będą w niej nagradzane najbardziej efektywne kampanie, których podstawowym celem było osiągnięcie zakładanej konwersji.