Lay’s wybiera VMLY&R jako Agency of Record w Europie

Połączone zespoły VMLY&R Warszawa, Madryt i Paryż wygrywają europejski przetarg marki Lay’s.
Połączone zespoły VMLY&R Warszawa, Madryt i Paryż wygrywają europejski przetarg marki Lay’s.
Zimą dbanie o odporność staje się szczególnie istotne. Dlatego marka Danonino przygotowała kampanię, w której uwielbiany przez dzieci brand hero – dinozaur Dino – został przeniesiony do rzeczywistości rozszerzonej. W cyfrowym świecie AR (Augmented Reality) rzucając najmłodszym wyzwania uczy, jak dbać o własne zdrowie i budować dobre nawyki. Aktywację digitalową stworzoną na potrzeby rynków rumuńskiego i bułgarskiego przygotowała agencja VMLY&R.
Nietypowa wspólna odpowiedź obu marek na kolejny już lockdown – w obliczu ograniczeń Decathlon i IKEA razem zachęcają do aktywności fizycznej w domu.
„Movies taste better with Lay’s" to hasło regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 34 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji. To już czwarta odsłona tej platformy komunikacji.
Prawie połowa polskich nastolatków doświadczyła agresji w Internecie, a 39% z nich nie powiedziało o tym nikomu. Dlaczego? Na to pytanie starają się odpowiedzieć eksperci ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce i Państwowego Instytutu Badawczego NASK we wspólnej kampanii pod hasłem: „Przemoc w Internecie zostawia niewidzialne rany”.
Wraz z początkiem 2021 roku VMLY&R Poland rozpoczyna stałą współpracę z Decathlon. Agencja wygrała przetarg na obsługę marki w zakresie kampanii taktycznych.
Organizatorzy D&AD – jednego z najbardziej prestiżowych konkursów kreatywnych na świecie – opublikowali "D&AD Annual 2020". Coroczny raport prezentuje największe osiągnięcia kreacji reklamowej. W rankingu agencji reklamowych wśród 194 podmiotów na 57 pozycji uplasowała się agencja VMLY&R Poland.
W cyklu \"Wyśpij się z IKEA\" pracownicy i eksperci IKEA wraz z agencją podkreślają wagę dobrego snu oraz prezentują serię porad, dzięki którym klienci będą mogli doświadczyć mistrzowskiego spania, a co za tym idzie – osiągną upragnioną równowagę każdego dnia.
W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards Europe w kategorii Best of Europe – FMCG znalazła się kampania "9 milionów powodów" zrealizowana dla marki Corega należącej do koncernu GSK. To jedyny projekt z Polski nominowany w tej edycji konkursu.
Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach creative group head koordynują pracę części zespołów kreatywnych VMLY&R.