reklama
Szansa na wykupienie udziałów w branży gier wideo
Na objęcie udziałów potencjalni inwestorzy mają jeszcze 42 dni dni. Spółka oferuje od 39 do 196 udziałów, co stanowi od 2% do 8% udziału w kapitale zakładowym. Celem kampanii jest pozyskanie 500 tysięcy zł. Wycena pre-money wynosi 5,6 mln zł.
Kampania crowdfundingowa od początku cieszy się dużym zainteresowaniem i już zdobyła zaufanie 9 nowych inwestorów, którzy łącznie objęli udziały o wartości 104.554 zł. Dynamiczne tempo przebiegu „zrzutki” wskazuje, że pozyskanie 500 tys. zł jest bardzo realnym celem.
Pozyskane środki umożliwią producentowi rozbudowę dwóch gier mobilnych: Professor Madhouse i Down to Hell oraz stworzenie nowych tytułów: The Station i Gen Wars. Ponadto 140 tys. zł ma trafić na działania promocyjno-marketingowe.
W spółkę zainwestowała już grupa kapitałowa EBC Solicitors S.A., która w ubiegłym roku dofinansowała studio kwotą 800 tysięcy zł. . Środki te pozwoliły spółce prężnie rozpocząć prace nad Down to Hell i Professor Madhouse. Obecnie Red Dev Studio wszedł do portfela inwestycyjnego nowego funduszu Pixel Venture Capital (d. Blue Ocean Media) notowanego na NewConnect, który planuje inwestować w spółki z branży gamingowej. Red Dev Studio zamierza przekształcić się w spółkę akcyjną na przełomie 2017/2018, a następnie zadebiutować na giełdzie na przełomie II/IIIQ 2018, aby pozyskać środki na kolejne, tym razem większe produkcje. IPO ma być momentem wyjścia dla inwestorów, którzy zdecydują się kupić udziały za pośrednictwem platformy FindFunds.pl.
Współpraca z Red Dev Studio to bardzo ekscytujący projekt. Wspólnie odkrywamy i prezentujemy inwestorom potencjał rynku gier wideo, a zainteresowanie jest ogromne z uwagi na branżę, która obecnie przeżywa boom. Najnowsze badania wskazują bowiem, że warto mieć w portfelu inwestycyjnym spółkę operującą w segmencie gamingowym – wg prognoz do 2020 r. wartość przychodów w segmencie gier mobilnych w Polsce ma wynieść 619 mln zł. Co ciekawe, urządzenia przenośne zyskują przewagę nad komputerami, a nawet konsolami notującymi kilkuprocentowy spadek. Wierzymy, że te dane oraz potencjał zespołu Red Dev Studio przekona potencjalnych inwestorów do objęcia udziałów – mówi Lucyna Warda, CEO FindFunds.
Red Dev Studio doświadczonym producentem gier
Red Dev Studio tworzy kilkuosobowy zespół, w skład którego wchodzą programiści oraz specjaliści z zakresu tworzenia animacji, ilustracji i grafik. Choć spółka działa na rynku niecały rok, już pozyskała zaufanie dużego inwestora.
Gry tworzone są w nowoczesnej technologii Corona SDK, która umożliwia generowanie aplikacji dla wszystkich wiodących platform mobilnych i systemów operacyjnych, z wbudowanymi narzędziami do monetyzacji.
Down to Hell oraz Professor MadHouse to nie pierwsze produkcje, które znajdą się w portfolio spółki. Do tej pory użytkownicy Androida mogli spróbować swoich sił w grach zręcznościowo-logicznych, takich jak: Laser Panic, Patience Patterns, Powertris. Każda z nich zebrała od internautów dobre opinie. Idąc tym tropem, Red Dev Studio zdecydowało się na stworzenie bardziej rozbudowanych gier opartych na wciągającej fabule.
Down to Hell to gra platformowa w mrocznym klimacie. Bohater pokonuje wiele krain, w których napotyka różne niebezpieczeństwa. Jego zadaniem jest pokonywanie potworów przy użyciu broni białej i magii. Czary można rzucać wodząc palcem po dotykowym ekranie urządzenia.
Z kolei Professor Madhouse przenosi gracza do leśnego świata. Bohater jest skrzatem, którego zadaniem jest uwalnianie zwierząt z klatek znajdujących się w domu szalonego profesora. Twórcy uruchomili już prototyp pierwszej lokacji.
Prace nad powyższymi grami już się toczą, a środki pozyskane za pośrednictwem crowdfundingu udziałowego pozwolą producentom na ich ukończenie oraz wyprodukowanie od podstaw kolejnych dwóch tytułów.
Kampania crowdfundingowa wydała nam się najbardziej naturalnym sposobem na pozyskanie nowych inwestorów. Swoimi produkcjami docieramy do użytkowników ceniących kreatywność, dobry pomysł i innowacje. Podobnie jest z serwisem FindFunds.pl. Sposób prezentacji spółki, pełna mobilność oraz prostota procesu inwestycyjnego wpisuje się w nasz schemat działania. Pomysł pozyskania inwestorów zrodził się z potrzeb, które pojawiły się podczas prowadzenia nowych projektów. Chcemy dopracować dwie gry, wyprodukować nowe i móc wyjść z nimi do szerokiego grona graczy w Polsce i na świecie, by zdobyć ich zaufanie oraz zapewnić im rozrywkę na najwyższym poziomie – komentuje Wojciech Sypko, CEO Red Dev Studio.
To nie koniec planów wydawniczych Red Dev Studio. Spółka już opracowała wstępne koncepcje dla kolejnych trzech gier.