X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 12 500 osób!

Raporty redakcji

Sprawdzamy i analizujemy trendy na rynku technologii i komunikacji. Przeczytaj, jak zmienia się rynek dzięki innowacjom!

Raporty redakcji

 

2017

  • Tożsamość cyfrowa

    Nowe technologie – bilans zysków i strat dla ludzkości
    Kształtowana skrupulatnie tożsamość cyfrowa daje nie tylko naszym znajomym wgląd w nasze życie, ale staje się też ogromnym źródłem danych o każdym z nas. Te dane nie tylko pozwalają nam otrzymywać dopasowane do naszych oczekiwań komunikaty reklamowe. Stają się także orężem w walce o uwagę klienta, sposobem na przewidywanie przyszłości i walutą XXI wieku. Każdego dnia surfując po sieci, klikając w linki od znajomych, rejestrując się przy zakupie jakiegokolwiek produktu, publikując dany post w medium społecznościowym, udostępniając zdjęcie, dzielimy się ogromem informacji o nas samych, którymi cały świat handluje za duże pieniądze. Jakie możemy czerpać z tego korzyści i czy rzeczywiście jest to opłacalne?

    Czytaj więcej

    lub

 

 

  • Nowe technologie – bilans zysków i strat dla ludzkości

    Nowe technologie – bilans zysków i strat dla ludzkości
    Jakie konsekwencje w realnym życiu ma wykorzystywanie wirtualnej rzeczywistości? W jaki sposób Facebook wpływa na nasz mózg? Jak nowe technologie zmieniają nasze zmysły?

    W naszej kolejnej publikacji zajęliśmy się blaskami i cieniami narzędzi, które wyręczają nas na wielu płaszczyznach życia, pomagają w organizacji czasu, zmieniają interakcje w społeczeństwie. Bilansujemy to, co technologia wnosi w nasze życie. Zastanawiamy się, czy wirtualna rzeczywistość może mieć wpływ na wyobraźnię dzieci i kreatywność przyszłych pokoleń. Pokazujemy, w jaki sposób “technologie ubieralne” mogą spowodować większą izolację introwertyków, przyczynić się do nasilenia zjawiska kradzieży tożsamości czy – w dalszej przyszłości – pomagać włamywać się do naszych umysłów.

    Czytaj więcej

    lub

 

 

  • Sztuczna inteligencja w biznesie

    sztuczna-inteligencja-w-biznesie-cover-2W jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc nam w działaniach biznesowych? Jak wykorzystać zaawansowane algorytmy w marketingu? Które marki już z nich skutecznie korzystają? Pobierzecie nasz raport, żeby się dowiedzieć.

    Marketerzy nie mogą lekceważyć takich rozwiązań jak sztuczna inteligencja. Mimo wielu obaw, że maszyny zastąpią nas i uczynią bezrobotnymi, warto zastanowić się, jak już teraz zaimplementować nowe rozwiązania i spojrzeć na AI jako partnera dla naszego biznesu. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie, zapraszamy do lektury raportu.

    Czytaj więcej w MarketingLink.pl

 

 

 
 

  

 
 

2016

  • Social media to nowa telewizja?

    Social media to nowa telewizja? Raport
    Jak zmieniały się nowe media, czy Facebook zastąpi telewizję, dlaczego musisz płacić by być widocznym w mediach społecznościowych i czy social media sprzedają – m.in. odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym raporcie!

    Nasi eksperci radzą na co zwracać uwagę, które narzędzia są niezbędne dla osiągnięcia sukcesu w świecie mediów społecznościowych i jak z nich właściwie korzystać. Podpowiadają poprzez jakie modele można rozliczać kampanie w social mediach i jak dzięki nim zarabiać.

    Czytaj więcej

    lub

 

 

  • (Z)zmierz się z content marketingiem. Analityka w praktyce

    Raport "(Z)mierz się z content marketingiem
    Czy da się zmierzyć treść? Jak efektywnie podejść do działań content marketingowych? W jaki sposób sprawdzić czy content marketing sprzedaje? Po jakie wskaźniki sięgać? Jak dobierać persony? Czy lajki i udostępnienia mają znaczenie? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w raporcie (Z)mierz się z content marketingiem!

    Czytaj więcej

    lub