X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać

Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Raporty redakcji

Sprawdzamy i analizujemy trendy na rynku technologii i komunikacji. Przeczytaj, jak zmienia się rynek dzięki innowacjom!

Raporty redakcji

 


 

2018

  • Social media to nowa telewizja

    Publikacja „Social media to nowa telewizja” pokazuje, w jaki sposób to właśnie media społecznościowe stały się realną alternatywą reklamową dla telewizji. Dlaczego marketerzy powinni zrewidować swoją dotychczasową wiedzę na temat budżetów wydawanych na formaty filmowe i w jaki sposób przy wielokrotnie niższych nakładach reklamowych, realizować za pomocą społecznościowych kanałów komunikacji cele marketingowe zarezerwowane do tej pory dla telewizji.

    Nasz raport to obowiązkowa lektura dla każdego, kto chce skutecznie generować sprzedaż za pomocą mediów społecznościowych. Bo social media to nowa telewizja, którą oglądają najatrakcyjniejsze grupy docelowe.

Czytaj więcej

lub

 
 
 
 

  • Obsługa klienta w internecie

    SOCIALPRESS-Obsługa-klienta-w-internecie-raport-coverW naszej najnowszej publikacji skupiliśmy się na temacie obsługi klienta w internecie, która jest fundamentalnym elementem skutecznej strategii biznesowej. Klienci są w internecie, kupują w internecie i większość decyzji zakupowych podejmują na podstawie aktywności online.

    Oddajemy do Waszych rąk publikację, której celem jest prześledzenie najnowszych trendów w obsłudze klienta w internecie, wskazanie dobrych praktyk oraz podpowiedzenie, w jaki sposób budować strategię skutecznej obsługi w kanałach cyfrowych. Materiały do tego wydania zostały zebrane m.in. podczas listopadowej konferencji „Akademia Marketingu: Obsługa klienta w internecie”, podczas której – wraz z prelegentami i gośćmi zgromadzonymi na sali – „rozłożyliśmy” to zagadnienie na czynniki pierwsze.

Czytaj więcej

lub

 


 

2017

  • Tożsamość cyfrowa

    Nowe technologie – bilans zysków i strat dla ludzkości
    Kształtowana skrupulatnie tożsamość cyfrowa daje nie tylko naszym znajomym wgląd w nasze życie, ale staje się też ogromnym źródłem danych o każdym z nas. Te dane nie tylko pozwalają nam otrzymywać dopasowane do naszych oczekiwań komunikaty reklamowe. Stają się także orężem w walce o uwagę klienta, sposobem na przewidywanie przyszłości i walutą XXI wieku. Każdego dnia surfując po sieci, klikając w linki od znajomych, rejestrując się przy zakupie jakiegokolwiek produktu, publikując dany post w medium społecznościowym, udostępniając zdjęcie, dzielimy się ogromem informacji o nas samych, którymi cały świat handluje za duże pieniądze. Jakie możemy czerpać z tego korzyści i czy rzeczywiście jest to opłacalne?

    Czytaj więcej

    lub

 

 

  • Nowe technologie – bilans zysków i strat dla ludzkości

    Nowe technologie – bilans zysków i strat dla ludzkości
    Jakie konsekwencje w realnym życiu ma wykorzystywanie wirtualnej rzeczywistości? W jaki sposób Facebook wpływa na nasz mózg? Jak nowe technologie zmieniają nasze zmysły?

    W naszej kolejnej publikacji zajęliśmy się blaskami i cieniami narzędzi, które wyręczają nas na wielu płaszczyznach życia, pomagają w organizacji czasu, zmieniają interakcje w społeczeństwie. Bilansujemy to, co technologia wnosi w nasze życie. Zastanawiamy się, czy wirtualna rzeczywistość może mieć wpływ na wyobraźnię dzieci i kreatywność przyszłych pokoleń. Pokazujemy, w jaki sposób “technologie ubieralne” mogą spowodować większą izolację introwertyków, przyczynić się do nasilenia zjawiska kradzieży tożsamości czy – w dalszej przyszłości – pomagać włamywać się do naszych umysłów.

    Czytaj więcej

    lub

 

 

  • Sztuczna inteligencja w biznesie

    sztuczna-inteligencja-w-biznesie-cover-2W jaki sposób sztuczna inteligencja może pomóc nam w działaniach biznesowych? Jak wykorzystać zaawansowane algorytmy w marketingu? Które marki już z nich skutecznie korzystają? Pobierzecie nasz raport, żeby się dowiedzieć.

    Marketerzy nie mogą lekceważyć takich rozwiązań jak sztuczna inteligencja. Mimo wielu obaw, że maszyny zastąpią nas i uczynią bezrobotnymi, warto zastanowić się, jak już teraz zaimplementować nowe rozwiązania i spojrzeć na AI jako partnera dla naszego biznesu. Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w biznesie, zapraszamy do lektury raportu.

    Czytaj więcej w MarketingLink.pl

 

 

 

 

 


 

2016

  • Social media to nowa telewizja?

    Social media to nowa telewizja? Raport
    Jak zmieniały się nowe media, czy Facebook zastąpi telewizję, dlaczego musisz płacić by być widocznym w mediach społecznościowych i czy social media sprzedają – m.in. odpowiedzi na te pytania znajdziesz w naszym raporcie!

    Nasi eksperci radzą na co zwracać uwagę, które narzędzia są niezbędne dla osiągnięcia sukcesu w świecie mediów społecznościowych i jak z nich właściwie korzystać. Podpowiadają poprzez jakie modele można rozliczać kampanie w social mediach i jak dzięki nim zarabiać.

    Czytaj więcej

    lub

 

 

  • (Z)zmierz się z content marketingiem. Analityka w praktyce

    Raport "(Z)mierz się z content marketingiem
    Czy da się zmierzyć treść? Jak efektywnie podejść do działań content marketingowych? W jaki sposób sprawdzić czy content marketing sprzedaje? Po jakie wskaźniki sięgać? Jak dobierać persony? Czy lajki i udostępnienia mają znaczenie? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w raporcie (Z)mierz się z content marketingiem!

    Czytaj więcej

    lub