Autor: Emilia Szłapa, 17/04/2024 Generacja Z, social media, Zetki Ludzie
Statystyki wykazują, że ponad połowa użytkowników mediów pokolenia Z wykorzystuje serwisy społecznościowe zamiast przeglądarek do wyszukiwania informacji na temat marek. Czy niedługo przeglądarki pójdą w niepamięć?
Autor: Redakcja, 11/04/2024 Influencer Marketing, twórcy internetowi, Unia Europejska Influencerzy
Grupa wpływowych twórców z Polski, Bułgarii, Holandii i Portugalii podjęła wyzwanie rzucenie światła na kluczowe projekty UE związane z polityką spójności.
Autor: Adrian Paradowski, 05/04/2024 Android, aplikacje mobilne, Facebook, iOS, Messenger W praktyce
Facebook nie umożliwia bezpośredniego przeglądania treści usuniętych wiadomości w Messengerze. Istnieją jednak metody, które pozwalają na obejście tego ograniczenia. Odkryj, jak możesz to zrobić.
Autor: Redakcja, 04/04/2024 Raporty
Wzrost stawek godzinowych oraz wynagrodzeń w branży marketingowej nie nadążały za inflacją – wynika z badania wynagrodzeń i stawek godzinowych w sektorze komunikacji marketingowej 2023/24.
Autor: Adrian Paradowski, 29/03/2024 Facebook, Messenger W praktyce
Czy wiesz, w jaki sposób wylogować się z Messengera na wszystkich urządzeniach? Sprawdź, jak skutecznie zakończyć aktywne sesje na komunikatorze.
Autor: Alina Fijałkowska, 26/03/2024 platformy streamingowe, streaming W praktyce
Jak działają i czym wyróżniają się najpopularniejsze serwisy streamingowe VOD w Polsce? Przedstawiamy porównanie i ranking najczęściej wybieranych platform.
Autor: Natalia Walczak, 19/03/2024 AI, narzędzia ai, Pinterest, sztuczna inteligencja Marketing
Pinterest rewolucjonizuje wyszukiwanie inspiracji modowych. Od teraz użytkownicy mogą dostosować wyniki do swojej sylwetki dzięki nowemu narzędziu opartemu na sztucznej inteligencji.
Autor: Alina Fijałkowska, 18/03/2024 grafiki, media społecznościowe, social media W praktyce
Jak projektować treści wizualne do mediów społecznościowych? Oto praktyczne wskazówki, które pomogą Ci skutecznie komunikować się z odbiorcami.
Autor: Natalia Walczak, 15/03/2024 AI, prawo, sztuczna inteligencja, Unia Europejska Prawo
Parlament Europejski przegłosował nowe rozporządzenie dotyczące sztucznej inteligencji, które ma chronić obywateli przed nadużyciami. Czy przepisy te zmienią sposób, w jaki korzystamy z AI?
Autor: Adrian Paradowski, 13/03/2024 decyzje konsumenckie, konsumenci, smart shopper, smart shopperzy Marketing
Inteligentni konsumenci stają się dominującą siłą na dzisiejszym rynku. Kim są smart shopperzy i jakie cechy oraz zachowania definiują tę grupę?
Autor: Alina Fijałkowska, 12/03/2024 reklamy, shockvertising, social media, strategia marketingowa Marketing
Jak sprawić, by reklama przykuła uwagę odbiorcy i nie pozostawiła go obojętnym wobec niej? Można sięgnąć po reklamy szokowe. Tylko, czy takie działanie się opłaca?
Autor: Redakcja, 10/03/2024 Ludzie
W kontraście do millenialsów, pokolenie Z doświadcza warunków socjokulturowych, które mogą przyspieszać proces starzenia.
Autor: Natalia Walczak, 08/03/2024 Dzień Kobiet, marki Marketing
W jaki sposób marki celebrują Dzień Kobiet? Oto przegląd tegorocznych najbardziej kreatywnych i intrygujących publikacji.
Autor: Natalia Walczak, 01/03/2024 bezpieczeństwo danych, funkcje Instagrama, Instagram W praktyce
Instagram wprowadził nowe funkcje, które mają pomagać użytkownikom w identyfikacji podejrzanej aktywności oraz chronić ich konta przed potencjalnymi zagrożeniami.
Autor: Redakcja, 26/02/2024 aplikacja, media społecznościowe, social media, TikTok Wideo
Nowość na TikToku – od teraz możliwe jest zapisanie utworu muzycznego użytego w materiałach wideo w aplikacji streamingowej! Jak to zrobić?