X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

DoubleVerify poszerza zakres pomiarów na Spotify

DoubleVerify rozszerza zakres pomiarów nieprawidłowego ruchu (Invalid Traffic, IVT) i widoczności reklam (Viewability) na reklamy wideo w Spotify. Rozszerzone partnerstwo zapewnia uwierzytelnianie jakości mediów reklamodawcom korzystającym z platformy Spotify Ads Manager.

Sante nowym klientem agencji Insignia, która obsłuży markę Lovege

Insignia przygotowała kampanię dla marki Lovege, należącej do Sante. Jest to nowy klient agencji. Kampania jest prowadzona pod hasłem „Nawiń swój freestyle z Lovege”. Ważną rolę odgrywają w niej działania z obszaru influencer marketingu, zaś osią działań jest konkurs, którego twarzą jest raper i autor tekstów piosenek – Liber (Marcin Piotrowski).

Agencja Rokmates dołączyła do IAB Polska

Agencja influencer marketingu Rokmates dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jednym z jej głównych celów jest promowanie najlepszych standardów współpracy z twórcami internetowymi oraz klientami w branży influencer marketingu.

Kampania z Qczajem po przetargu GLS wygranym przez agencję Insignia 

Agencja Insignia, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię „Zrób Dobry Ruch” dla firmy kurierskiej GLS. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj – trener i influencer). Kampania związana jest z biegiem Poland Business Run, który odbędzie się 8 września w Krakowie  – marka GLS jest jednym z jego sponsorów.