X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Szymon Krzysiak kolejnym strategiem w Insignia

Do zespołu agencji digital marketingowej Insignia dołączył niedawno Szymon Krzysiak. Doświadczony specjalista objął stanowisko Senior Strategic Managera, odpowiedzialnego za realizację projektów klientów agencji.

“Ostatni Twój Weekend” zdobywa trzy brązowe lwy dla VMLY&R Poland

"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył trzy Brązowe Lwy w kategoriach Print & Publishing, Media oraz Brand Experience & Activation na Cannes Lions International Festival of Creativity.

Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy – dobre praktyki DOOH

Dzięki reklamom w social media, które są jednym z najchętniej wybieranych kanałów promocji, może się wydawać, że era billboardów dobiegła końca. Czy w czasach popularności reklam online wciąż jest miejsce na tradycyjne medium, jakim jest OOH? Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia kampanii outdoorowych?

VMLY&R agencją reklamową roku KTR 2019

6 mieczy dla "Ostatniego Twojego Weekendu", 4 miecze dla "Projekt Tymczasem", 1 miecz dla "Ostatniej Kolekcji" i tytuł agencji reklamowej roku zdobyło VMLY&R Poland w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019.

Bez niechcianych treści

O tym dlaczego "Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic" jest potrzebny, co zmieni i jaki będzie miał wpływ na rynek, mówi jeden z jego twórców w ramach organizacji branżowej IAB – Krzysztof Czok, Board Member z sieci reklamowej Społeczności.

Sztuczna inteligencja rewolucją dla świata reklamy

Sztuczna inteligencja jest tematem nierzadko poruszanym w artykułach pisanych przez branżę marketingu. Mówi się o niej coraz częściej w kontekście rewolucji rynku. Co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? Jak AI wpłynie na programmatic?

Młodzi na wakacjach dzielą się płatnościami, zdjęciami i… danymi

• Dwie trzecie Millennialsów na całym świecie przyznaje, że kierunek kolejnego wyjazdu wybierają zainspirowane postami w mediach społecznościowych[1].
• Co czwarta osoba w wieku 18-35 lat korzysta z szybkich przelewów online do rodziny i przyjaciół, aby pokryć wakacyjne wydatki[2].
• 50 proc. konsumentów wskazuje nadużycia finansowe jako największą przeszkodę w korzystaniu z nowych metod płatności, a 48 proc. wyraziło obawy związane z wykorzystaniem ich danych[3].

VMLY&R Poland z 19 nominacjami w KTR

Ogłoszono nominacje w KTR – największym i najbardziej rzetelnym konkursie kreatywności w Polsce. Prace zgłoszone przez VMLY&R Poland zdobyły aż 19 nominacji. Zwycięzców poznamy już 7 czerwca.

"Ostatni Twój Weekend" na dwóch shortlistach Cannes Lions 2019

"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, został nominowany w kategoriach Titanium i Glass na Cannes Lions International Festival of Creativity.

Wideo marketing – przegląd najważniejszych trendów

Jednym z największych trendów marketingowych ubiegłego roku było pojawienie się IGTV. Popularnością cieszyły się również stories na Facebooku czy Instagramie. Pokazuje to, że aby zbudować solidną strategię marketingową, trzeba być na bieżąco z aktualnymi trendami marketingowymi.

Michał Wolniak w Radzie Marek Superbrands

Za nami gala finałowa XIII edycji projektu Superbrands Polska. W proces wyboru najbardziej prestiżowych marek konsumenckich i biznesowych w Polsce zaangażowani są branżowi eksperci, którzy tworzą Radę Marek. W jej składzie zasiada Michał Wolniak, President & Head of Advisory w VMLY&R Poland.

1 2 3 38