X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Raport Meetrics Q2/2021

Średni współczynnik widoczności (viewability) reklam displayowych pozostaje na polskim rynku na identycznym poziomie jak kwartał wcześniej, podczas gdy reklamy wideo są o kilka punktów procentowych mniej widoczne w porównaniu z I kwartałem

Welcome Digital współpracuje z Adform – 3 pierwsze projekty zrealizowane!

W maju tego roku Welcome Digital został partnerem kreatywno-produkcyjnym platformy Adform Flow – lidera branży adtech według Gartnera. Dzięki ponad 20-letniemu międzynarodowemu doświadczeniu w komunikacji cyfrowej, połączonemu ze znajomością platformy, Welcome Digital oferuje Klientom Adform unikalną jakość realizacji kampanii digital. Do tej pory przekonały się o tym marki Samsung, Dyson oraz Next Generation Manufacturing, dla których Welcome zrealizował projekty.

Dawid Szczepaniak nominowany do nagrody Creative Leader of the Year

Creativepool ogłosił coroczną shortlistę stu dwudziestu trzech kreatywnych z całego świata nominowanych do nagrody Creative Leader of the Year. Trafiło na nią aż 9 ekspertów z VMLY&R, w tym z polskiego oddziału agencji – Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer.

Różnorodność w piłce nożnej jest siłą dającą możliwości

Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości rozwijania się, zarówno jako zawodnicy, jak i ludzie.

Duet VMLY&R i Przestrzeń z Grand Prix konkursu Golden Arrow 2021

Po raz 16. redakcja miesięcznika „Media Marketing Polska” oraz Stowarzyszenie Marketingu SMB wręczyły statuetki Golden Arrow za najlepsze projekty i rozwiązania marketingowe. Grand Prix konkursu otrzymał duet VMLY&R i Przestrzeń za kampanię cross-marketingową dla Decathlonu i IKEA.