Autor: ŁubuDubu PR, 24/04/2024
Tylko 25% ankietowanych przedstawicieli pokolenia Z zdecydowanie uważa, że polskie marki wiedzą, jak komunikować się z młodymi ludźmi. Jedynie 17% badanych dokonuje zakupów wyłącznie online, zaś niemal połowa z nich dostrzega praktyki greenwashingu w działaniach firm. To tylko niektóre wnioski płynące z raportu “Gen Z o sobie i otaczającym ich świecie. Jakie są polskie Zetki?”.
Autor: ŁubuDubu PR, 24/04/2024
16 nowych kategorii kontentowych objętych rozszerzonymi pomiarami post-bid Brand Safety i Brand Suitability na TikToku.
Autor: Agencja Kreatywna 25wat , 09/04/2024
Współpracująca od 2020 roku z agencją 25wat Agnieszka Sito awansowała na stanowisko managing directora. Do jej nowych obowiązków należeć będzie m.in. kontrola operacji biznesowych agencji, zarządzanie zespołem oraz współtworzenie strategii rozwojowej firmy.
Autor: ŁubuDubu PR, 08/04/2024
Agencja Biuro Podróży Reklamy powołała do życia nową markę Ads Experts, wyspecjalizowaną w obszarze planowania i zakupie mediów digital. Docelowo, w perspektywie 6-12 miesięcy, marka ma stać się osobną firmą, a jej CEO będzie Robert Sosnowski, będący też CVO agencji Biuro Podróży Reklamy.
Autor: Creative Brand Stories, 26/03/2024
Kappahl, jedna z wiodących skandynawskich sieci modowych, powierza obsługę swoich działań public relations grupie Creative Brand Stories. To kontynuacja i rozszerzenie dotychczasowej współpracy, która ma na celu wzmocnienie na rynku polskim pozycji marek należących do jednej z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej.
Autor: ŁubuDubu PR, 21/03/2024
To innowacyjne rozwiązanie łączy MFA pre-bid avoidance (unikanie stron MFA na etapie pre-bid) z ustawieniami pomiaru post-bid (post-bid measurement), pomagając reklamodawcom kupującym w modelu programmatic ograniczyć marnowanie budżetów mediowych.
Autor: ŁubuDubu PR, 05/03/2024
Marka Crunchips została nowym klientem agencji Altavia Kamikaze + K2, po wygranym przetargu. Firma Lorenz przedłużyła również o kolejny rok współpracę dotyczącą brandu Lajkonik – agencja będzie kontynuować jego obsługę trzeci rok z rzędu.
Autor: ŁubuDubu PR, 19/02/2024
Po raz pierwszy globalne marki skorzystają z wiodącej w branży technologii klasyfikacji DV, opartej na sztucznej inteligencji, aby uzyskać większą transparentność działań w zasobach reklamowych Facebook Feeds i Reels oraz Instagram Feeds i Reels.
Autor: Amooco Agency, 16/02/2024
CEWE, europejski lider w usługach fotograficznych i druku cyfrowym, przedłuża współpracę z agencją Amooco. Nowa umowa, która weszła w życie 2 stycznia, obejmuje obsługę kanałów społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram, oraz wsparcie w kampaniach digital dla marek CEWE, CEWE FOTOJOKER.
Autor: CluePR, 14/02/2024
Co 9. mieszkaniec Unii Europejskiej ma zdiagnozowaną chorobę sercowo-naczyniową, która każdego roku powoduje 3,9 miliona zgonów w Europie . Chorobom układu krążenia można jednak przeciwdziałać poprzez prowadzenie aktywnego trybu życia. W dniu kojarzonym z symbolem serca warto przypomnieć o tym, jaki wpływ na ten najważniejszy mięsień w organizmie wywiera aktywność fizyczna.
Autor: ŁubuDubu PR, 01/02/2024
Samsung zdecydował o przedłużeniu współpracy z agencją K2 Precise (aktualnie Altavia Kamikaze + K2).
Autor: ŁubuDubu PR, 31/01/2024
Ankieta przeprowadzona wśród 400 przedstawicieli kadry kierowniczej odpowiedzialnej za reklamę (marketerzy i agencje reklamowe) w Wielkiej Brytanii, USA, Francji i Niemczech wykazała, że zdecydowana większość amerykańskich marketerów korzystających z reklamy w retail mediach, planuje w nadchodzącym roku zwiększyć ich wykorzystanie oraz że jakość tych mediów ma kluczowe znaczenie dla ich zakupów.
Autor: ŁubuDubu PR, 24/01/2024
Firma DoubleVerify przygotowała „Global Attention Benchmark Report” – przygląda się w nim kluczowym trendom branżowym dotyczącym Attention, w podziale na regiony świata, jak i kategorie branżowe. Z raportu wynika m.in. że branże takie jak Media & Sport, Zdrowie & Farmacja oraz Edukacja osiągają najwyższe wskaźniki Attention. Po drugiej stronie skali znalazły się Podróże, Usługi Finansowe i Telekomunikacja, w których wskaźniki uwagi osiągały najgorsze rezultaty.
Autor: VMLY&R, 11/01/2024
Grupa WPP łączy kompetencje VMLY&R i Wunderman Thompson tworząc VML, największą agencję kreatywną na świecie i w Polsce.
Autor: ContentHouse, 10/01/2024
Kinga Ożóg awansowała w strukturach firmy na stanowisko Content Marketing Manager. Z ContentHouse związana jest od czerwca 2022 roku. Do tej pory pełniła funkcję Content Marketing Specialist.