X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

VoD przyszłością cyfrowej reklamy

Obecnie 70% osób w wieku od 18 do 34 lat ogląda telewizję w Internecie. Tylko 33% z nich przyznaje, że zdarza im się oglądać program w telewizji na żywo. Dotyczy to głównie ważnych wydarzeń, np. sportowych. To wyraźny znak, że tradycyjna telewizja za kilka lat przeniesie się do cyfrowego świata na dobre.

Jak wykorzystać Instagram Stories w komunikacji marki?

Stories to format, który jest coraz częściej wykorzystywany w mediach społecznościowych. Według danych Instagrama ze stycznia 2019 wynika, że każdego dnia korzysta z niego aż 500 mln użytkowników. Krótkie historie dostępne w serwisie przez dobę to już nie tylko forma komunikacji między znajomymi, ale coraz prężniej rozwijające się narzędzie marketingowe.

Reklama responsywna – wszystko co musisz wiedzieć

Urządzenia mobilne, a także Internet, który swoim zasięgiem objął już prawie cały świat, wymusiły na reklamodawcach dostosowanie wielkości reklam do ich odbiorców. Formatem, który jest w pełni elastyczny pod tym względem jest format responsywny. Co kryje się pod tą nazwą?

Startuje nowy portal dla dojrzałych graczy

Twórcy gier mają obecnie praktycznie nieograniczone możliwości. Wszystko za sprawą coraz bardziej dopracowanych technologii. Interaktywne fabuły, czy rozwiązania wkraczające w rzeczywistość rozszerzoną zyskują na popularności.

Cyfrowa reklama zewnętrzna – zaskakuje i pobudza wyobraźnię

Cyfrowa reklama zewnętrzna to dynamicznie rozwijające się medium, z którym mamy styczność każdego dnia. Spotykamy się z nią podróżując autem i środkami komunikacji miejskiej, przebywając w centrach handlowych, supermarketach czy na dworcach. Co sprawia, że DOOH jest coraz popularniejszy i dlaczego jest tak chętnie wykorzystywany przez reklamodawców?

1 2 3 37