X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Agencja marketingowa SocialCube i platforma Sharebee podpisują umowę partnerską

Wzrost popularności Social Sellingu determinuje jego automatyzację i rozwój narzędzi. Jednym z nich jest Sharebee – pierwsza polska platforma pozwalająca na kompleksowe wdrożenie programów Employee Advocacy do firmy. Po wewnętrznych testach trwających pół roku, agencja SocialCube wprowadza Sharebee jako stały element swojego pakietu usług.

Co napędza rynek wart 50 miliardów USD?

Globalny rynek gier losowych i rozrywki online jest wart 50 miliardów USD . Hazard online wszedł do mainstreamu – granie odpowiada za 11 proc. całego ruchu w internecie. Rozwój napędzają oczekiwania konsumentów, nowe technologie i rosnąca potrzeba bezpieczeństwa. Zmiany prawne w poszczególnych krajach mają dostosować legislację do nowych wyzwań.

Cyfrowe czy drukowane: jakie gazety preferują czytelnicy?

Od kilku lat trwa debata na temat tego, w jakiej formie użytkownicy czytają gazety i magazyny. Gdy postawimy naprzeciw siebie druk i wydania cyfrowe, to szala przechyla się raz w jedną, raz w drugą stronę nie dając konkretnej odpowiedzi na pytanie „co jest lepsze?”. A co jeśli okazuje się, że te dwie metody wcale nie są przeciwnikami, ale sojusznikami? O tym w artykule Janusza Bulaka z Publico24 Newsstand.

Ponad 180 kampanii zawalczy o złoto w digitalu. Zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2019 zakończone

Ponad 180 projektów zostało zakwalifikowanych do udziału w trzynastej edycji IAB MIXX Awards – konkursu na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. W połowie października rozpoczyna się etap obrad jury, które na drodze głosowania i obrad wyłoni nominowanych. Poznamy ich do 12 listopada 2019 roku. Gala rozdania nagród odbędzie się pod koniec listopada w Warszawie.

Intellect przeprowadza całościowy rebranding i wzmacnia zespół

Agencja Intellect przeprowadza proces gruntownego rebrandingu, który obejmuje m.in. nową identyfikację wizualną, logotyp i firmowe hasło, przebudowę struktur firmy oraz rozbudowę działów IT, SEO, marketingu i kreacji, nową stronę internetową, ale też wdrożenie “zwinnej” filozofii działania, czyli przejście od modelu kaskadowego projektów do struktury agile.

Wskaźnik viewability rośnie, a reklamodawcy chcą płacić za jakość

Viewability (widoczność) to wskaźnik, który powoli staje się podstawową „walutą”, w której rozliczane są reklamy w kampaniach online. Reklamodawcy oczekują jakości i pewności, że użytkownicy zobaczą ich przekaz reklamowy. Aktualnie niespełna 60% reklam w Internecie jest widocznych dla odbiorców, tym samym wydawcy serwisów muszą się dostosować i wprowadzić zmiany, które wpłyną na wzrost poziomu viewability.

1 2 3 40