Autor: ŁubuDubu PR, 08/11/2024
Aleph przygotował dla Santandera kampanię „Nie wierz w bajki” na Spotify – grupa docelowa to użytkownicy tej platformy w wieku 18-44 lat. Działania właśnie startują, potrwają do drugiej połowy listopada. Równolegle toczyć się będą również w radiu oraz w obszarze SEM. Całościowo za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Dentsu X.
Autor: ŁubuDubu PR, 05/11/2024
Reklamodawcy korzystając z rozwiązań pomiarowych DV, będą teraz mogli weryfikować jakość mediów w obszarze reklam wideo LinkedIn.
Autor: ŁubuDubu PR, 29/10/2024
Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla Flamin’ Hot, z portfolio PepsiCo. Kampania koncentruje się na podkreślaniu bliskiej współpracy Flamin’ Hot z raperem Kinnim Zimmerem. Za planowanie mediów dla tego marketera odpowiada Zenith.
Autor: ŁubuDubu PR, 24/10/2024
Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg marketów budowlanych Bricomarché, na obsługę tej marki w mediach społecznościowych (SoMe) w 2025 r. Zakres wspólnych działań obejmie całość komunikacji social mediowej, w tym również współpracę z influencerami.
Autor: ŁubuDubu PR, 24/10/2024
DoubleVerify rozszerza zakres pomiarów nieprawidłowego ruchu (Invalid Traffic, IVT) i widoczności reklam (Viewability) na reklamy wideo w Spotify. Rozszerzone partnerstwo zapewnia uwierzytelnianie jakości mediów reklamodawcom korzystającym z platformy Spotify Ads Manager.
Autor: ŁubuDubu PR, 21/10/2024
Agencja Insignia przygotowała konkurs dla marki Bosch, wspierający jej „Akademię Smaku”. Insignia jest pomysłodawcą i twórcą tej kulinarnej akademii (www.akademiasmaku.pl), prowadzi ją dla brandu Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o.) już ponad 10 lat.
Autor: ŁubuDubu PR, 09/10/2024
Insignia przygotowała kampanię dla marki Lovege, należącej do Sante. Jest to nowy klient agencji. Kampania jest prowadzona pod hasłem „Nawiń swój freestyle z Lovege”. Ważną rolę odgrywają w niej działania z obszaru influencer marketingu, zaś osią działań jest konkurs, którego twarzą jest raper i autor tekstów piosenek – Liber (Marcin Piotrowski).
Autor: Ro , 09/10/2024
MessageFlow zastąpi platformę REDLINK na rynku usług marketingowych i transakcyjnych. Nowe narzędzie pozwala na integracje wszystkich kanałów komunikacji firmy z klientami – od e-maili, przez SMSy, powiadomienia Mobile Push, po komunikaty RCS. MessageFlow i REDLINK będą funkcjonować równolegle przez pewien czas, aby zagwarantować płynność zmian.
Autor: Media Group, 08/10/2024
„Spokojnie, to HAMMER” to hasło przewodnie spotów najnowszej kampanii marki HAMMER. Dom mediowy Media Group zajął się zakupem kampanii w telewizji i internecie.
Autor: ŁubuDubu PR, 03/10/2024
Polski oddział Aleph Group przygotował na Spotify kampanię dla marki Cheetos, z portfolio Frito-Lay / PepsiCo. Firmy współpracowały już wcześniej w zakresie komunikacji na platformie Spotify, jednak dla innych brandów tego marketera (Pepsi, Mirinda, Rockstar, Lipton Ice), natomiast Cheetos debiutuje w tym kanale.
Autor: Commly, 19/09/2024
Bitget został oficjalnym partnerem kryptowalutowym LALIGA w regionach Azji
Południowo-Wschodniej, Europy Wschodniej i Ameryki Południowej.
Autor: ŁubuDubu PR, 16/09/2024
Globalne marki zyskają wgląd w sposób wyświetlania reklam w przypadku kontrowersyjnych newsów i treści politycznych, z uwzględnieniem deep fake’ów.
Autor: Agencja Rokmates, 28/08/2024
Agencja influencer marketingu Rokmates dołączyła do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jednym z jej głównych celów jest promowanie najlepszych standardów współpracy z twórcami internetowymi oraz klientami w branży influencer marketingu.
Autor: ŁubuDubu PR, 28/08/2024
Agencja Insignia, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię „Zrób Dobry Ruch” dla firmy kurierskiej GLS. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj – trener i influencer). Kampania związana jest z biegiem Poland Business Run, który odbędzie się 8 września w Krakowie – marka GLS jest jednym z jego sponsorów.
Autor: ŁubuDubu PR, 27/08/2024
Snapchat wprowadza do oferty nowy format reklamowy: First Lens Unlimited. Będzie on od teraz dostępny na kilkudziesięciu rynkach na całym świecie, w tym również w Polsce, gdzie Snapchat jest reprezentowany przez Aleph jako partnera sprzedażowego.