Jak wypadamy na tle świata w znajomości języka angielskiego?
EF Education First prezentuje swój coroczny raport
EF Education First prezentuje swój coroczny raport
IVECO Poland wystartowało z kampanią mającą na celu wsparcie sprzedaży pojazdów dostawczych IVECO Daily z wykorzystaniem rozwiązań IVECO Capital (dostawcy usług finansowych tego koncernu motoryzacyjnego). Kampania rozpoczęła się w połowie października i potrwa do końca roku. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital.
Reklamodawcy mogą liczyć na zwiększoną efektywność kampanii, dzięki “szytym na miarę” rozwiązaniom pomiarowym
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała miniserial pt. „Za okularami” dla marki Fielmann, lidera kategorii optycznej w Europie, posiadającego łącznie ponad 1000 salonów w Europie i w USA. Projekt wpisuje się w długofalową kampanię „Widzimy Twoje potrzeby”, która ma budować świadomość i wizerunek brandu Fielmann na polskim rynku.
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała kampanię dla marki Emolium, z portfolio Perrigo Poland.
Firma DR. MARCUS INTERNATIONAL, właściciel brandu Dr. Marcus, dołączyła do grona klientów poznańskiej agencji Chapter1. Agencja przygotowała dla niej nową platformę komunikacyjną, której celem jest odmłodzenie i unowocześnienie marki.
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała kampanię dla marki IWOSTiN z portfolio Perrigo Poland.
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej.
Agencja Altavia Kamikaze + K2 przygotowała dla marki Lajkonik kampanię Krakersów Mini, z tegorocznej edycji limitowanej. Działania kampanijne rozpoczęły się w październiku, potrwają do połowy listopada. Grupą docelową są przedstawiciele Gen Z. Akcja jest kontynuacją kwietniowej aktywacji, wprowadzającej na rynek dwa nowe smaki Krakersów Mini – Ser i Jalapeño oraz Bekon.
Aleph Group Inc., holding zarządzający globalnym ekosystemem lokalnych ekspertów digitalowych i innowacyjnych rozwiązań marketingowych, uruchamia inicjatywę One Brand, której celem jest połączenie firm należących do holdingu – w tym działającej w Polsce Httpool by Aleph – pod wspólną nazwą Aleph.
Nasza nowa identyfikacja wykorzystuje Caret, symbol koniunkcji, w matematyce potęgi, a w programowaniu, w zależności od języka, np. początku linii.
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 rozpoczyna obsługę nowego klienta. Została nim marka Fielmann, lider kategorii optycznej w Europie, posiadający łącznie ponad 1000 salonów na Starym Kontynencie i w USA. Współpraca ma charakter długofalowy i właśnie startuje pierwsza kampania: „Widzimy Twoje potrzeby”, która skierowana jest do kobiet i mężczyzn w wieku 23-55 lat.
Piotr Tałaj obejmuje funkcję Managing Directora w VuFinder Studios. Zastąpił Łukasza Kołtunowicza pełniącego tę rolę od połowy 2022 roku.
Ruszyły przygotowania do Effie Awards 2022. W składzie Komitetu Organizacyjnego konkursu po raz kolejny zasiada Michał Banaszewski, chief business officer w VMLY&R. Cały zespół rozpoczął już intensywne prace nad tegoroczną, 23. edycją projektu.
Wiodący dostawca usług weryfikacyjnych w branży reklamowej udostępnia marketerom narzędzia do pomiarów i zabezpieczeń w obszarze MFA, oraz wytyczne dotyczące identyfikowania i kategoryzowania rażących treści MFA.