X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Insignia wygrywa przetarg na obsługę Social Media Alior Banku

Wraz z końcem lipca Insignia rozpoczyna współpracę z Alior Bankiem. Agencja odpowiedzialna będzie za prowadzenie profili i kontakt z konsumentami banku we wszystkich kanałach social media. Obsługę powierzono zespołowi doświadczonemu w branży finansów i bankowości.

Rola sztucznej inteligencji w reklamie programatycznej

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w reklamie programatycznej jest niezbędne dla marketingu cyfrowego. Dzięki niej reklamodawcy mogą z większą dokładnością określić preferencje swoich odbiorców, a tym samym precyzyjniej kierować przekaz.

Czym właściwie jest banner blidness?

Niektórzy twierdzą, że termin ślepoty banerowej, tzw. banner blidness jest przestarzały. Jednak internauci coraz częściej pomijają informacje, które postrzegają wyłącznie jako reklamę. I chociaż wzorce reklam przeszły prawdziwą ewolucję, ślepota banerowa jest wciąż powszechna. Jak skutecznie walczyć z występowaniem tego zjawiska?

Szymon Krzysiak kolejnym strategiem w Insignia

Do zespołu agencji digital marketingowej Insignia dołączył niedawno Szymon Krzysiak. Doświadczony specjalista objął stanowisko Senior Strategic Managera, odpowiedzialnego za realizację projektów klientów agencji.

“Ostatni Twój Weekend” zdobywa trzy brązowe lwy dla VMLY&R Poland

"Ostatni Twój Weekend", zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl i partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył trzy Brązowe Lwy w kategoriach Print & Publishing, Media oraz Brand Experience & Activation na Cannes Lions International Festival of Creativity.

Jak przyciągnąć uwagę odbiorcy – dobre praktyki DOOH

Dzięki reklamom w social media, które są jednym z najchętniej wybieranych kanałów promocji, może się wydawać, że era billboardów dobiegła końca. Czy w czasach popularności reklam online wciąż jest miejsce na tradycyjne medium, jakim jest OOH? Na co zwrócić uwagę podczas tworzenia kampanii outdoorowych?

VMLY&R agencją reklamową roku KTR 2019

6 mieczy dla "Ostatniego Twojego Weekendu", 4 miecze dla "Projekt Tymczasem", 1 miecz dla "Ostatniej Kolekcji" i tytuł agencji reklamowej roku zdobyło VMLY&R Poland w największym w Polsce konkursie kreatywnym KTR 2019.

Bez niechcianych treści

O tym dlaczego "Kodeks Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic" jest potrzebny, co zmieni i jaki będzie miał wpływ na rynek, mówi jeden z jego twórców w ramach organizacji branżowej IAB – Krzysztof Czok, Board Member z sieci reklamowej Społeczności.

Sztuczna inteligencja rewolucją dla świata reklamy

Sztuczna inteligencja jest tematem nierzadko poruszanym w artykułach pisanych przez branżę marketingu. Mówi się o niej coraz częściej w kontekście rewolucji rynku. Co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? Jak AI wpłynie na programmatic?

Młodzi na wakacjach dzielą się płatnościami, zdjęciami i… danymi

• Dwie trzecie Millennialsów na całym świecie przyznaje, że kierunek kolejnego wyjazdu wybierają zainspirowane postami w mediach społecznościowych[1].
• Co czwarta osoba w wieku 18-35 lat korzysta z szybkich przelewów online do rodziny i przyjaciół, aby pokryć wakacyjne wydatki[2].
• 50 proc. konsumentów wskazuje nadużycia finansowe jako największą przeszkodę w korzystaniu z nowych metod płatności, a 48 proc. wyraziło obawy związane z wykorzystaniem ich danych[3].

1 2 3 39