X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

DevaGroup zmienia się w spółkę komandytową

W 2018 r. DevaGroup, zajmująca się działaniami SEM, przejęła markę ROIExperts. Po połączeniu firm, zespół powiększył się o kilka nowych osób. Ważne zmiany dla firmy miały miejsce także w tym roku – DevaGroup stała się spółką komandytową.

Dawid Szczepaniak Człowiekiem Roku MIXX Awards 2019

Już po raz trzynasty zostały wręczone nagrody w konkursie MIXX Awards na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. Agencja VMLY& Poland otrzymała wyróżnienie dla "For The Bold" (Doritos), brąz i dwa srebra dla "Ostatniego Twojego Weekendu" (Gazeta.pl / BNP Paribas / Mastercard), a tytuł Człowieka Roku 2019 przyznano Dawidowi Szczepaniakowi, którego doceniono za "wkład w budowanie reputacji kreatywnej Polski na świecie".

Insignia wpiera świąteczne przygotowania Kamis

Koncepcję kreatywną kampanii świątecznej dla marki Kamis – czołowego producenta ziół i przypraw w Polsce – przygotowała agencja Insignia. Jest ona odpowiedzialna za przygotowanie działań digital marketingowych, współpracę z influencerami i współrealizację spotów reklamowych do internetu i tag-on do TV.

Czy twój biznes potrafi dogodzić millenialsom?

77 proc. młodych ludzi skrytykowało firmy za koncentrowanie się na własnych potrzebach (zwłaszcza finansowych), a nie na społeczeństwie. Współczesny konsument potrzebuje szybkich usług, sprawnej obsługi, ale oczekują też wysokiego poziomu ‘customer experience’. 42 proc. millenialsów pogłębiło relacje z firmami, ponieważ postrzegają ich produkty lub usługi jako mające pozytywny wpływ na społeczeństwo i/lub środowisko.

Czy Social Selling jest dla wszystkich?

Wiele przedsiębiorstw działających w modelu B2B, nadal nie jest przekonanych do Social Sellingu pomimo, że z badań przeprowadzonych przez Statista wynika, że liczba użytkowników mediów społecznościowych rośnie, a skuteczność działań marketingowo-sprzedażowych w nowych mediach została potwierdzona przez wiele firm. Skoro część firm osiąga wysokie wyniki sprzedażowe bez wykorzystania mediów społecznościowych, czy oznacza to, że Social Selling jest przereklamowany?

VMLY&R Poland Agencją Roku Effie Awards 2019

W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards agencja VMLY&R Poland zdobyła 9 statuetek, tytuł Agencji Roku i znalazła się wśród 20 najbardziej efektywnych agencji 20-lecia Effie Poland. Konkurs wyróżnia kampanie i rozwiązania marketingowe, które wymiernie przełożyły się na korzystne wyniki biznesowe.

Przedświąteczne kampanie DOOH

Może się wydawać, że do Świąt Bożego Narodzenia pozostało jeszcze dużo czasu, jednak reklamodawcy już teraz pracują nad świątecznymi działaniami reklamowymi, ponieważ odpowiednio zaplanowana strategia jest kluczem do sukcesu. Nadszedł więc czas na rozpoczęcie planowania kreatywnych i efektywnych kampanii out-of-home.

1 2 3 41