X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Adidasy, dżip i ksero – skąd się to wzięło?

Rower myjemy karcherem, chodzimy w adidasach, chętnie popijamy z termosu, a do mieszkania zamawiamy batmaida… I może nawet nie wiemy, jak wiele codziennych, pospolitych słów pochodzi od marek i nazw firm – a co więcej, nowe takie przypadki wciąż się rodzą dookoła.

Badanie PayPal: rośnie hojność Polaków w Internecie

W trakcie ostatniego roku prawie 80 proc. Polaków wsparło finansowo akcje charytatywne oraz organizacje pozarządowe, z czego większość pomogła uchodźcom z Ukrainy i organizacjom działającym na ich rzecz – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie PayPal .

TIER i FREE NOW wprowadzają funkcję przestrzegającą użytkowników przed jazdą po alkoholu

Superaplikacja mobilności miejskiej FREE NOW oraz europejski lider mikromobilności TIER wprowadzili pierwszą w branży funkcję korzystania z e-hulajnóg „na trzeźwo”. Dzięki niej użytkownicy wypożyczający e-hulajnogi TIER w weekend zostaną zapytani, czy spożyli alkohol i w przypadku pozytywnej odpowiedzi, przekierowani do aplikacji FREE NOW, aby zamówić przejazd taxi.

Raport „Rynek Influencerów w Polsce – 2022”

Rynek influencer marketingu wrócił już do normalności po pandemii, a marketerzy planują w 2022 r. zwiększać wydatki na tę część marketing miksu. Najpopularniejszym wyborem jest Instagram, który odnotował wzrost rok do roku aż o 11 punktów procentowych. Jeszcze dynamiczniejsze wzrosty odnotował YouTube, a największe TikTok – to tylko część wniosków płynących z raportu „Rynek Influencerów w Polsce – 2022”, przygotowanego przez REACHaBLOGGER.

Nowy, artystyczny mural realme w centrum Warszawy do 30 czerwca

realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, kontynuuje kampanię promującą flagową serię swoich telefonów – GT 2 i GT 2 Pro. Od teraz na Placu Pięciu Rogów w Warszawie, przechodnie mogą zobaczyć nowoczesny mural stworzony we współpracy z ilustratorem Amadeuszem Mierzwą. Pracę, utrzymaną w charakterystycznej dla artysty stylistyce, można oglądać do 30 czerwca.