Autor: ŁubuDubu PR, 23/03/2023
Aleph Group, do której należy Httpool, startuje z programem Digital Ad Expert (digitaladexpert.com) również w Polsce. Jest to globalny bezpłatny program szkoleniowy i certyfikacyjny online wprowadzający w świat reklamy w mediach cyfrowych oraz skierowany do osób bez wcześniejszego doświadczenia w marketingu.
Autor: ŁubuDubu PR, 16/03/2023
Anna Majchrzak ma 15-letnie doświadczenie w branży marketingowej. Dołączyła do zespołu Httpool i Aleph Group (spółka-matka Httpool), obejmując w strukturach globalnych grupy stanowisko Data & Programmatic Director in Google. Httpool jest największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, takich jak m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, Snapchat, Warner Music, Reddit czy Brainly.
Autor: ŁubuDubu PR, 15/03/2023
Do warszawskiego biura agencji altavia.kamikaze dołączyły dwie nowe osoby, wzmacniając jej zespół obsługi klienta. Magdalena Jastrzębska objęła stanowisko Account Manager, a Karolina Skutnik – Account Executive.
Autor: Green Parrot - agencja 360, 13/03/2023
Od 1 lutego 2023 roku Karolina Studzińska dołącza do agencji marketingowej Green Parrot jako Client Service Manager. Wcześniej zdobywała doświadczenie m.in. w .bringMore Advertising i 19 Południku.
Autor: ŁubuDubu PR, 10/03/2023
Po 5 latach od momentu dołączenia do reklamowej Grupy Altavia, agencja Kamikaze przechodzi rebranding w ramach którego zmienia nazwę na altavia.kamikaze oraz odświeża identyfikację wizualną. Nadal jednak, zgodnie z federacyjnym modelem działania Grupy Altavia, agencja będzie działać autonomicznie.
Autor: ContentHouse, 07/03/2023
Od marca Michał Grzebyk rozpoczął pracę na nowym stanowisku. Do tej pory zajmował w ContentHouse stanowisko Head of PR & Content Marketing, a wcześniej PR & Content Marketing Managera.
Autor: MADOGZ, 03/03/2023
Michał Wilk, producent z międzynarodowym doświadczeniem w branży reklamowej, dołączył do zespołu OTO Film. Rozbudowa struktury studia jest związana z dynamicznym wzrostem liczby produkcji realizowanych dla klientów zagranicznych.
Autor: ŁubuDubu PR, 22/02/2023
Agencja Kamikaze wygrała przetarg Nestlé Polska na obsługę marki Vitaflo w digitalu. Zadaniem agencji jest m.in. stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji tego brandu.
Autor: MADOGZ, 17/02/2023
Do studia Under Ski Tower dołączyły Zuzanna Michalska jako producent oraz Dominika Tomczyk, jako chief process officer, łącząc kompetencje kierownika produkcji i producenta wykonawczego.
Autor: ŁubuDubu PR, 09/02/2023
Joanna Okła, szefowa strategii i wieloletnia członkini zarządu agencji, staje na czele EssenceMediacom jako Interim CEO. Przejmuje rolę Jakuba Kossuta, który odchodzi z firmy.
Autor: ŁubuDubu PR, 08/02/2023
Ludmiła Lib dołączyła do zespołu Httpool, obejmując stanowisko SMB Lead Researcher w globalnych strukturach tej firmy. Ostatnio pracowała w Mindshare Polska, jako Research Manager. Httpool jest największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, takich jak m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, Snapchat, Warner Music, Reddit czy Brainly.
Autor: ŁubuDubu PR, 31/01/2023
Ambicją agencji jest dostarczanie przełomowych rozwiązań marketingowych dla swoich klientów
Autor: ŁubuDubu PR, 31/01/2023
Do zespołu obsługi klienta agencji Kamikaze, na stanowiska Account Executive, dołączyły 2 nowe osoby – Dorota Pomykała oraz Jan Sosnowski. Na co dzień pracują w łódzkim biurze agencji, która ma również oddział w Warszawie.
Autor: ŁubuDubu PR, 30/01/2023
Marka Heineken rozpoczęła ambientowo-kontentową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify i działania na siłowniach sieci CityFit. Za cały koncept, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, zaś za działania w serwisie Spotify – Httpool Polska. Są one elementem szerszej kampanii prowadzonej pod hasłem „Teraz Możesz”, wspierającej piwo Heineken® 0.0, która obejmie m.in. także telewizję i digital. Cała kampania potrwa do marca.
Autor: Green Parrot - agencja 360, 17/01/2023
Michał Bednarczyk, head of performance w warszawskiej agencji digitalowej Green Parrot, rozwija dział marketing automation. Tworzy struktury, procesy i ścieżkę rozwoju dla mediowców, którzy chcą rozwijać się w dziedzinie automatyzacji. W 2023 roku marketing automation i rozwiązania no-code będą najbardziej perspektywiczną gałęzią marketingu internetowego.