X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Media People i Performance Media wygrały przetarg nowej marki napojów JUMI JUMI od GLADIO GROUP

Dom mediowy Media People oraz agencja Performance Media wygrały przetarg na stworzenie strategii komunikacji dla marki napojów JUMI JUMI, z portfolio firmy GLADIO GROUP. Rozpoczynające się właśnie działania reklamowe, wspierające rynkowy debiut marki, skupią się na mediach społecznościowych i będą w dużej mierze oparte na influencer marketingu. Skierowane będą do osób z generacji Zet oraz Alfa.

Implemo dołącza do Cyrek Holding

To kolejny krok w budowie samowystarczalnego ekosystemu biznesowego, otwierający nowe perspektywy rozwoju i synergii w dynamicznie rozwijającym się sektorze e-commerce. 

ASAP&ASAP z kampanią dla marki Compeed z portfolio Perrigo Poland

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała lokalizację globalnej kampanii dla marki Compeed, z portfolio Perrigo Poland. Kampania jest pierwszą zasięgową odsłoną nowej platformy komunikacyjnej marki: "Compeed uratuje Twój dzień". Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Spark Foundry. 

Implemo dołącza do Cyrek Holding

To kolejny krok w budowie samowystarczalnego ekosystemu biznesowego, otwierający nowe perspektywy rozwoju i synergii w dynamicznie rozwijającym się sektorze e-commerce. 

Rozwiązania Symfonii z nagrodą Best in Cloud 2024

Systemy chmurowe firmy zostały nagrodzone w kategoriach: najlepszy ERP/CRM – Symfonia Obieg Dokumentów oraz najlepszy produkt zintegrowanej komunikacji – Symfonia eBiuro. Kapituła konkursowa doceniła przede wszystkim ich elastyczność i innowacyjność, a także pozytywny wpływ na kreowanie nowych możliwości biznesowych w sektorze MŚP.

Grupa Symfonia wchodzi na rynek B2B e-commerce

Grupa Symfonia sięga po nowy sektor w Polsce, uruchamiając Platformę B2B do obsługi sieci sprzedaży.

Rynek B2B e-commerce o wartości 124 mld PLN rosnący w tempie 9,7% (CAGR)1 jest kolejnym kierunkiem ekspansji Grupy. Rozwój w tym obszarze zapewni firmie uruchomiona właśnie Platforma B2B. Rozwiązanie jest modułowym uzupełnieniem oferty Symfonii kierowanym do obsługi procesów sprzedażowych producentów, hurtowników i dystrybutorów.