Autor: Havas PR Warsaw, 24/06/2022
Superaplikacja mobilności miejskiej FREE NOW oraz europejski lider mikromobilności TIER wprowadzili pierwszą w branży funkcję korzystania z e-hulajnóg „na trzeźwo”. Dzięki niej użytkownicy wypożyczający e-hulajnogi TIER w weekend zostaną zapytani, czy spożyli alkohol i w przypadku pozytywnej odpowiedzi, przekierowani do aplikacji FREE NOW, aby zamówić przejazd taxi.
Autor: ŁubuDubu PR, 23/06/2022
Mieszko Guć rozpoczyna pracę w Httpool Polska, wzmacniając zespół TikToka. Obejmuje stanowisko TikTok Client Partner, raportować będzie do Adama Puchalskiego, Strategic Sales Lead.
Autor: ŁubuDubu PR, 21/06/2022
Marka napojów energetycznych Rockstar Energy Drink (PepsiCo), rozpoczęła ambientową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify. Kampania potrwa do września. Za działania w serwisie Spotify odpowiada Httpool.
Autor: ŁubuDubu PR, 20/06/2022
Rynek influencer marketingu wrócił już do normalności po pandemii, a marketerzy planują w 2022 r. zwiększać wydatki na tę część marketing miksu. Najpopularniejszym wyborem jest Instagram, który odnotował wzrost rok do roku aż o 11 punktów procentowych. Jeszcze dynamiczniejsze wzrosty odnotował YouTube, a największe TikTok – to tylko część wniosków płynących z raportu „Rynek Influencerów w Polsce – 2022”, przygotowanego przez REACHaBLOGGER.
Autor: Havas PR Warsaw, 14/06/2022
realme, najszybciej rozwijająca się marka smartfonów na świecie, kontynuuje kampanię promującą flagową serię swoich telefonów – GT 2 i GT 2 Pro. Od teraz na Placu Pięciu Rogów w Warszawie, przechodnie mogą zobaczyć nowoczesny mural stworzony we współpracy z ilustratorem Amadeuszem Mierzwą. Pracę, utrzymaną w charakterystycznej dla artysty stylistyce, można oglądać do 30 czerwca.
Autor: ŁubuDubu PR, 09/06/2022
Marki motoryzacyjne w reklamie online doświadczają wyższego wskaźnika fraudów (w Connected TV aż o 52 proc.) niż brandy z innych branż, wynika z raportu ”DV Auto Industry Guide”. Wyzwaniem pozostaje też Viewability, czyli widoczność reklam, również niższa niż w innych branżach.
Autor: VMLY&R, 06/06/2022
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Autor: ŁubuDubu PR, 31/05/2022
Monika Szyszka przechodzi z MakoLab do Kamikaze. Obejmuje stanowisko Strategy Planner.
Autor: Profeina. Pobudza media., 31/05/2022
• Slova Tech PR, wiodąca ukraińska agencja PR świadcząca usługi klientom technologicznym, dołączyła właśnie do sieci obecnej na ponad 80 różnych rynkach na całym świecie.
• Enterie i jej partnerzy mają pomóc w ekspansji ukraińskich firm za granicą.
Autor: ŁubuDubu PR, 31/05/2022
CUK Ubezpieczenia zakończył przetarg na obsługę mediową. Zwyciężyła w nim agencja MediaCom. Współpraca CUK i MediaCom obejmuje full service media planning & buying, zespół warszawskiego oddziału MediaComu jest odpowiedzialny za planowanie i zlecanie głównie kampanii w telewizji i VOD.
Autor: ŁubuDubu PR, 19/05/2022
DoubleVerify (“DV”), czołowa światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, opublikowała dzisiaj swój doroczny raport “Global Insights 2022”.
Autor: Profeina. Pobudza media., 19/05/2022
Dwie nowe nagrody, dwa nowe rynki, dwudziestu nowych pracowników, ponad 3 tysiące nowych klientów i grubo ponad miliard wysłanych wiadomości SMS. Firma SMSAPI pokazuje, że z impetem wchodzi nową dekadę, w której sprzyjają jej branżowe trendy.
Autor: Profeina. Pobudza media., 17/05/2022
• Dzięki nowemu partnerstwu z drugą już amerykańską agencją, Enterie zwiększy możliwości ekspansji swoich klientów na rynek Stanów Zjednoczonych.
• Nowa współpraca jest odpowiedzią na wysoki popyt na usługi PR w USA wśród spółek pochodzących z Europy czy Azji.
• Założona w Polsce sieć agencji PR Enterie jest już obecna na ponad 80 rynkach, w tym w USA, Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce.
Autor: ŁubuDubu PR, 17/05/2022
Pracę w Httpool Polska rozpoczyna Marta Jaskuła, która wzmacnia zespół Snapchata. Obejmuje stanowisko Snapchat Client Partner, podlegać będzie Annie Stanisławskiej, Sales Lead.
Autor: ŁubuDubu PR, 17/05/2022
Essence i MediaCom łączą się, tworząc EssenceMediacom
GroupM uruchamiając GroupM Nexus buduje globalną przewagę konkurencyjną w performance marketingu.
Mindshare finalizuje integrację z globalną agencją performance Neo