X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Jak mierzyć efektywność pracy social media moderatorów?

napoleon

Każda firma, chcąca angażować i pogłębiać relacje z obecnymi klientami oraz pozyskiwać nowych, nieustannie szuka, testuje i wdraża nowe kanały marketingowe. Wiele organizacji już od dawna z sukcesem używa mediów społecznościowych. I to nie tylko do celów promocyjnych, ale również do generowania leadów oraz jako kanał wspierający obsługę klienta.

Niepowtarzalne kampanie – siła cyfrowej reklamy OOH

Dulux

DOOH z roku na rok rozwija się coraz bardziej dynamicznie. Dlaczego tak się dzieje? Cyfrowa reklama zewnętrzna, w porównaniu do tradycyjnej reklamy OOH, posiada nieograniczone możliwości, które sprawiają, że każda realizowana kampania jest wyjątkowa i niepowtarzalna.

Komerso.pl – portal dla złaknionych wiedzy o e-commerce

Od lewej: Krzysztof Marzec, Patrycja Sass-Staniszewska, Grzegorz Miłkowski

Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Izba), DevaGroup oraz ContentHouse tworzą portal komerso.pl, który ma stać się unikalnym miejscem na redakcyjnej mapie e-commerce. To właśnie tu czytelnicy znajdą merytoryczne i aktualne informacje o branży. VISA została pierwszym partnerem merytorycznym, wspierającym rozwój tego medium.

Dawid Szczepaniak przewodniczącym jury konkursu Kreatura 2018

Dawid-Szczepaniak_Kreatura_1200x627

Dawid Szczepaniak, Executive Creative Director i partner polskiego oddziału VML – firmy zaliczonej w trzech minionych latach (2016, 2017, 2018) przez "Advertising Age" do grona 10 najlepszych agencji reklamowych świata, będzie przewodniczącym jury tegorocznej edycji konkursu Kreatura.

Zuzanna Motaska dołącza do działu social media INSIGNII

Zuzanna-Motaska_INSIGNIA_

Zuzanna Motaska objęła stanowisko dedykowanej social media specjalistki dla jednego z kluczowych klientów agencji – Bosch Home. Jest odpowiedzialna za kreatywną obsługę marki w mediach społecznościowych, a także śledzenie aktualnych trendów w komunikacji. We współpracy z zespołem zajmuje się także promocją platformy Akademia Smaku w ramach komunikacji marki na Facebooku i Instagramie.

Michał Łucki jako nowy Technology Director w VML Poland

vml_portraits_31_1440x770

W sierpniu do zespołu VML Poland na stanowisko Technology Director dołączył Michał Łucki. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej, dalsza profesjonalizacja kompetencji zespołu developerskiego oraz wsparcie agencji w budowaniu nowych możliwości biznesowych w ramach działu technologii.

Historia (nie)jednego bloga

AdobeStock_198678051

Kiedyś pisało się teksty z autorskimi poradami w prasie, a potem przyszedł czas na zaistnienie w sieci. I mimo że w raporcie „Najbardziej wpływowych blogerów” nie znajdziemy takich nazwisk jak Doogie Howser czy Justin Hall, to właśnie im przypisuje się rolę prekursorów blogosfery.

Dokąd zmierza rynek aplikacji mobilnych?

A.Goleta_Photo

Stale wzrastająca liczba użytkowników urządzeń mobilnych sprawiła, że rynek aplikacji przeżywa swój złoty okres. Jego wartość wynosi już prawie 35 miliardów dolarów. Jaka przyszłość czeka aplikacje? Które z nich spotykają się z najlepszym odbiorem? O tym w artykule Andrzeja Golety, Digital Marketing Managera sieci reklamowej Adexon.

Skuteczna reklama DOOH – od czego zależy jej sukces?

MyTaxi

Skuteczna kampania DOOH to taka, która angażuje przechodniów i wywołuje zamierzone reakcje. Jak zatem dotrzeć do adresata i zachęcić go do interakcji z cyfrowym billboardem OOH? Jak wykorzystać potencjał DOOH przy planowaniu strategii marketingowej? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie poniżej.

Narzędzia SEO, których prawdopodobnie nie używasz, a powinieneś

seo

Na rynku istnieje wiele narzędzi, które pomagają optymalizować strony www i zwiększać ich pozycje w Google. Niektóre z nich pozwalają pracować nad aspektami technicznymi, inne nad profilem linków, słowami kluczowymi lub contentem. Poniżej subiektywna rekomendacja Szymona Słowika 5 najciekawszych narzędzi, które pomagają lepiej analizować strony www i poprawić ich SEO.

Jak tworzyć dobry content na mobile?

iphone-830480_1920

Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania i kilka postów w social media. Kluczem jest odpowiedź na pytanie: czego potrzebuje potencjalny klient?