X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Newsroom

Cyfrowa technologia w kampanii New Balance

new-balance

Coraz trudniej skupić uwagę odbiorców przemieszczających się w przestrzeni miejskiej. Statyczne reklamy OOH nie angażują ich w takim stopniu, jak treści wyświetlane na cyfrowych nośnikach LED. Jak zatem oderwać przechodniów od smartfonów i zainteresować komunikatem, jaki mamy do przekazania? Odpowiedzią jest DOOH i jego liczne możliwości.

Arena.pl wyznacza nowe standardy na rynku e-commerce

Arena_lepsza-strona-zakupów_grafika_jpg

Arena.pl wprowadziła nowy unikalny program onboardingowy dla sprzedawców "WY na pierwszym miejscu", w ramach którego sprawdzeni i rzetelni przedsiębiorcy, otrzymują szereg udogodnień oraz bezpłatnych narzędzi do prowadzenia swojego biznesu w ramach platformy handlowej Arena.pl. Konsekwentne rozwijanie platformy doceniają kupujący, którzy wygenerowali 51 mln odsłon w zaledwie 9 miesięcy br.

Reklama wideo – rynek i trendy w Europie Wschodniej

A.Goleta_Photo

Reklama wideo zrewolucjonizowała światowe rynki digital marketingu. W Polsce cały czas pnie się w górę i nic nie wskazuje na to, aby jej rozwój miał się zatrzymać. Jak plasuje się ten format, biorąc pod uwagę wszystkie regiony Wschodniej Europy? Najnowsze dane analizuje Andrzej Goleta, Digital Marketing Manager sieci reklamowej Adexon.

Jagoda Bujak w Catvertiser

Jagoda-Bujak

Do zespołu Catvertiser – agencji specjalizującej się w zarządzaniu i optymalizacji kampanii reklamowych w social media, dołączyła Jagoda Bujak. Objęła stanowisko Performance Analyst.

Piękno zbawi świat – najlepsze kontent-strategie dla marek kosmetycznych

Istnieje kilka branż, które z racji swojego rynkowego znaczenia i zasięgu są szczególnie kojarzone z kreatywnymi strategiami promocji i komunikacji. Jedną z nich jest branża kosmetyczna. Jak topowe (i nie tylko) marki z tego segmentu docierają do klientów? Sprawdźmy, czym różnią się działania poszczególnych firm. W analizie wyróżniliśmy 4 odmienne strategie komunikacji marek kosmetycznych. Poznaj je już teraz!

Jak optymalizować strony mobilne pod SEO?

mobile

Z racji tego, że coraz więcej użytkowników konsumuje treści i dokonuje zakupów na urządzeniach mobilnych, kluczowe staje się dopasowanie stron do mniejszych ekranów smartfonów i tabletów, optymalizacja ich treści i prędkości działania.

Top 20 najbardziej kreatywnych autorów w mediach społecznościowych

TOP_20_PL_Bloggers

Media społecznościowe są różnorodne jak ludzie w nich obecni. Niezależnie od tego, jaka tematyka Cię interesuje, w social media z pewnością znajdziesz osoby, które publikują ciekawe posty w danej niszy. W poniższym artykule stworzyliśmy subiektywny ranking najbardziej kreatywnych blogerów w social media, dzieląc ich na siedem różnych kategorii. Sprawdź, kogo warto śledzić!

Mosso Kewpie Poland nowym klientem ContentHouse

Mosso_1

Kewpie Corporation to japoński producent przypraw mokrych, który w 2017 roku przejął polską firmę Mosso Kwaśniewscy, stając się tym samy właścicielem stworzonej w latach 80-tych marki Mosso. W wyniku transakcji powstało Mosso Kewpie Poland. Za prowadzenie kampanii budowania świadomości produktów marki Mosso Impresje w Internecie odpowiedzialna jest agencja ContentHouse.

NapoleonCat pozyskał 2,5 mln na rozwój zagranicą

Grzegorz-Berezowski

Fundusz INventures podpisał umowę inwestycyjną z właścicielem platformy NapoleonCat do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych. Zainwestował w nią 2,5 mln zł, środki te zostaną przeznaczone na powiększenie zespołu i działania marketingowe za granicą.

Sztuczna inteligencja – droga do rewolucji wideo marketingu?

mariusz-maksymiuk-500

Sztuczna inteligencja zrewolucjonizowała sposób, w jaki marki docierają online do swoich klientów. Zarówno marketerzy, jak i klienci coraz chętniej wykorzystują AI do realizacji celów sprzedażowych. Wiele wskazuje na to, że niebawem treści wideo będą kształtowane głównie przez sztuczną inteligencję. Czy czeka nas zatem rewolucja w wideo marketingu?

Jakiego rodzaju treści są najpopularniejsze w social media

^0C8757D51F011A2074430B8684144444F188709A07F7F5EF24^pimgpsh_fullsize_distr

Kto liczy na dużą popularność w mediach społecznościowych, powinien mieć świadomość, które treści cieszą się największym zainteresowaniem użytkowników. Istotne są nie tylko aktualne wyniki badań, ale również trendy na przestrzeni ostatnich lat, które obrazują, w jaki sposób zmienia się nasz stosunek do poszczególnych treści. Pora przedstawić najbardziej przydatne dane, uzupełnione poradami dla osób zaangażowanych w działania z obszaru social media.