Autor: ŁubuDubu PR, 25/07/2024
Dom mediowy Media People oraz agencja Performance Media wygrały przetarg na stworzenie strategii komunikacji dla marki napojów JUMI JUMI, z portfolio firmy GLADIO GROUP. Rozpoczynające się właśnie działania reklamowe, wspierające rynkowy debiut marki, skupią się na mediach społecznościowych i będą w dużej mierze oparte na influencer marketingu. Skierowane będą do osób z generacji Zet oraz Alfa.
Autor: ŁubuDubu PR, 15/07/2024
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone – Danio Jogurt Pitny.
Autor: Cyrek Digital, 10/07/2024
To kolejny krok w budowie samowystarczalnego ekosystemu biznesowego, otwierający nowe perspektywy rozwoju i synergii w dynamicznie rozwijającym się sektorze e-commerce.
Autor: ŁubuDubu PR, 09/07/2024
Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP, specjalizująca się w projektach łączących kanały ATL i BTL z digital, przygotowała lokalizację globalnej kampanii dla marki Compeed, z portfolio Perrigo Poland. Kampania jest pierwszą zasięgową odsłoną nowej platformy komunikacyjnej marki: "Compeed uratuje Twój dzień". Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada Spark Foundry.
Autor: Cyrek Digital, 09/07/2024
To kolejny krok w budowie samowystarczalnego ekosystemu biznesowego, otwierający nowe perspektywy rozwoju i synergii w dynamicznie rozwijającym się sektorze e-commerce.
Autor: ŁubuDubu PR, 08/07/2024
Snap Inc i Aleph – wyłączny partner reklamowy platformy Snapchat w Polsce – wprowadzają na naszym rynku ważną nowość dla reklamodawców: Filtry AR.
Autor: ŁubuDubu PR, 08/07/2024
Marka Sushi4You została nowym klientem They.pl w wyniku wygranego przez tę agencję przetargu, zorganizowanego przez firmę Sushi&Food Factor. Agencja odpowiada za kompleksowe działania strategiczne oraz kreatywne.
Autor: Monday Agencja Komunikacji, 20/06/2024
Systemy chmurowe firmy zostały nagrodzone w kategoriach: najlepszy ERP/CRM – Symfonia Obieg Dokumentów oraz najlepszy produkt zintegrowanej komunikacji – Symfonia eBiuro. Kapituła konkursowa doceniła przede wszystkim ich elastyczność i innowacyjność, a także pozytywny wpływ na kreowanie nowych możliwości biznesowych w sektorze MŚP.
Autor: Monday Agencja Komunikacji, 19/06/2024
Celem programu Symfonia Lab jest tworzenie nowych i udoskonalanie istniejących rozwiązań dla firm, z aktywnym udziałem ich użytkowników na każdym etapie procesu produkcji.
Autor: Agencja Rokmates, 13/06/2024
Do agencji influencer marketingu Rokmates dołączyło dziesięciu twórców internetowych. Są wśród nich m.in. Torii (łącznie 2,2 mln subskrypcji na trzech kanałach na YouTubie), duet PK Sisters (1,4 mln obserwujących na TikToku) czy Coocharz (258 tys. obserwujących na Instagramie).
Autor: ContentHouse, 13/06/2024
Działania obejmują bieżącą komunikację na profilach społecznościowych Telewizja WP oraz Kabaret TV.
Autor: Monday Agencja Komunikacji, 11/06/2024
Grupa Symfonia sięga po nowy sektor w Polsce, uruchamiając Platformę B2B do obsługi sieci sprzedaży.
Rynek B2B e-commerce o wartości 124 mld PLN rosnący w tempie 9,7% (CAGR)1 jest kolejnym kierunkiem ekspansji Grupy. Rozwój w tym obszarze zapewni firmie uruchomiona właśnie Platforma B2B. Rozwiązanie jest modułowym uzupełnieniem oferty Symfonii kierowanym do obsługi procesów sprzedażowych producentów, hurtowników i dystrybutorów.
Autor: ŁubuDubu PR, 28/05/2024
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Autor: ContentHouse, 28/05/2024
Kampania ContentHouse i ORLEN Paczki, której efektem był poradnik „Jak contentem zapełnić łańcuch dostaw”, swoim zasięgiem i liczbą wyświetleń znacznie przerosła pierwotne estymacje. To jednak nie koniec sukcesów – projekt nagrodzony został statuetką Performance Marketing Diamonds!
Autor: ContentHouse, 21/05/2024
Do grona klientów ContentHouse dołączył peater – aplikacja oferująca diety dopasowane do indywidualnych potrzeb użytkowników. Współpraca obejmuje kompleksowe działania strategiczne bazujące na content marketingu.