reklama
Porównywarka Loando.pl właśnie rozpoczęła kooperację ze znaną siecią zrzeszającą twórców z portalu You Tube. Sieć skupia się na polskim rynku i współdziała z wieloma znanymi youtuberami, angażując ich w ciekawe kampanie i doskonale wpisując się w trend influencer marketingu. Grono youtuberów współpracujących z agencją LifeTube liczy już ponad 500 osób. Komunikacją oraz realizacją tego projektu zajmie się agencja KLANG! Media odpowiedzialna za PR i marketing w Grupie LOANDO.
Na współpracę z LifeTube mogą liczyć wyłącznie najlepsi twórcy wideo contentu. To dlatego agencja KLANG! Media zdecydowała wykorzystać bogate doświadczenie popularnej agencji influencer marketingu w celu sprawnego przeprowadzenia kampanii w mediach. Wśród osób zaangażowanych do kampanii znalazł się Dawid Frank oraz Planeta Faktów. Stworzono dwa oddzielne tematycznie filmy, które zyskały aż 800 tysięcy wyświetleń już 5 dni po publikacji!
Trudno nie zauważyć, że Influencer marketing to w dzisiejszych czasach niezastąpione narzędzie do promowania swojej marki. Potencjał twórców wciąż rośnie, dając firmom duże możliwości w zwiększeniu swojej rozpoznawalności u młodego odbiorcy. Zdecydowaliśmy się na współpracę z jedną z agencji influencer marketingu nie tylko z powodu pokaźnej bazy twórców, ale również dlatego, że marka LifeTube ma już spore doświadczenie we współpracy z klientami biznesowymi. – komentuje Michał Dąbrowski, Co-founder&Managing Director w KLANG! Media.
Współpraca z tymi kanałami miała na celu popularyzację porównywarki finansowej loando.pl wśród osób w wieku 25-30 lat. Tematyka materiałów została dobrana w taki sposób, by zainteresować potencjalnych odbiorców działalnością grupy LOANDO.
Nieustannie staramy się wyszukiwać najlepsze sposoby komunikacji z naszymi potencjalnymi klientami. W związku z tym oczywistym krokiem było rozpoczęcie współpracy z influencerami. Cieszymy się, że mogliśmy skorzystać wieloletniej wiedzy z tego zakresu jaką posiadają osoby związane z agencją LifeTube. Pozwoliło nam to dotrzeć do naszej grupy docelowej i zakomunikować czym zajmuje się loando.pl. – dodaje Marcin Sikora, Chief Sales Officer w Grupie LOANDO.
Dzięki współpracy z agencją KLANG! i Grupą LOANDO po raz kolejny udowodniliśmy, że influencer marketing jest idealny do komunikacji tematów trudniejszych, również tych z sektora finansowego. Nasi youtuberzy -Dawid Frank i Planeta Faktów -w ciekawy, nietypowy sposób opowiedzieli o ofercie klienta i przyczynili się do budowania love brandu. – komentuje Małgorzata Figat, Sales Manager LifeTube.