X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

adCookie zdrowo współpracuje z marką Intenson

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Logo adcookie i logo intenson

reklama


adCookie, agencja digital marketingowa 360, prowadzi kampanie PPC dla Intenson, polskiej marki super food oraz suplementów diety, znanej na całym świecie.

W ramach współpracy adCookie zajmuje się bieżącą obsługą kampanii PPC. Projekt prowadzi Magdalena Tyrka, digital marketing strategist, zaś kampanię PPC koordynuje Dominika Zienkiewicz, senior performance marketing expert. W planach jest rozszerzenie zakresu działań o wdrożenie formatów zasięgowych w obrębie Google, social media oraz media planning.

„Naszym celem jest skalowanie i rozwój sklepu internetowego oraz przedstawienie szerszemu gronu odbiorców, naszych produktów, które obecnie można znaleźć w kanałach stacjonarnych.  Dlatego też zdecydowaliśmy się na współpracę z adCookie, które wesprze nas swoją wiedzą i doświadczeniem w obszarze digital marketingu” – powiedział Michał Lasocki, Prezes Zarządu Intenson.

Intenson to polska marka super foods oraz suplementów diety, która ma własne zakłady produkcyjne. Produkty marki Intenson są dostępne są w takich sieciach, jak:, Auchan, E. Leclerc, Biedronka, Żabka, DOZ, Stokrotka, Rossmann. W grudniu 2019 firma otworzyła własny sklep internetowy, dając tym samym możliwość zakupu swoich produktów klientom indywidualnym.

adCookie to agencja 360 digital, która 6 lat z rzędu jest jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce w raportach Media&Marketing Polska. W tym roku została również wyróżniona tytułem „Agencja Digital Roku 2021” w rankingu MMP „Agencje marketing services i digital 2021”. W ich DNA można odnaleźć zamiłowanie do ciasteczek, ale głównie to suma doświadczeń każdego specjalisty z ponad 40. osobowego zespołu. Efekty? 891 zrealizowanych kampanii, 167 wdrożonych strategii oraz działania na 12 rynkach zagranicznych.

adCookie zrealizowało projekty z obszaru digital marketingu m.in. dla: Zalando, Totalmoney.pl, Śnieżka, Euro RTV AGD, ING Bank Śląski, Leroy Merlin, Prymat, Castorama, BNP Paribas, Mobile Vikings, Medicover, Polaroid, Mosquito, Pora na Pola, Twoje Soczewki.