reklama
Aleksander Malinowski rozpoczynał karierę w branży digital w 2015 roku, w agencji WebTalk Interactive (przechodząc drogę od stażysty do Account Executive).
Później pracował w agencjach: Syzygy (jako Account Executive), K2 Internet (Project Manager); bezpośrednio przed przejściem do altavia.kamikaze pracował w agencji Feeders, na stanowisku Account Manager (od 2021 roku).
Przez te wszystkie lata współpracował m.in. z klientami takimi jak: Netflix Poland, Whirlpool, Żywiec, Cinema City, Żabka, Kino Świat, Johnson & Johnsons. Kia Motors Poland, Orlen, CityFit czy Saturn.
– Olek ma duże doświadczenie we współpracy z klientami międzynarodowymi, a na tym nam szczególnie zależało, tak więc podwójnie cieszymy się z tego wzmocnienia. Ubiegły rok przyniósł duże wzrosty biznesu agencji (+35%) i jej zespołu (80 osób), w tym roku chcemy oba te dobre trendy kontynuować – komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner w agencji altavia.kamikaze.
altavia.kamikaze (dawniej Kamikaze) to działająca od 17 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Bricomarché, marki L’Oréal, Danone, Kaufland Polska, marki Coty, a także Polpharma czy marki Nestlé. Wspólnie z partnerami agencja rozwija się w sposób zrównoważony – ogranicza i kompensuje ślad węglowy. Dwa lata z rzędu agencja uhonorowana została złotym medalem EcoVadis.