X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Ruszyła kampania Cheetos na Spotify przygotowana przez polski oddział Aleph Group

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

CH

reklama


Kampania „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos” na Spotify potrwa do końca października, jest częścią szerzej zakrojonych działań, obejmujących również m.in., telewizję, YouTube, TikTok i Meta. Za planowanie mediów odpowiada Zenith.

Kampania na Spotify obejmuje formaty wideo i audio. Hasło przewodnie kampanii to „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos”, a przekaz mocno związany jest z elementem muzycznym występującym w kampanii – w ścieżce muzycznej spotów wykorzystany został wielki hit lat 90-tych: „U Can\’t Touch This” MC Hammera. Pierwsza część kampanii ma charakter stricte wizerunkowy, w drugiej części  kampanii prowadzone też będą działania wspierające organizowany przez markę Cheetos konkurs dla konsumentów.

– Cheetos to marka celebrująca luz i swobodę, zachęcająca konsumentów do cieszenia się chwilą bez zbędnych ograniczeń. Od początku swojego istnienia Cheetos kreuje wizerunek przekąski dostarczającej nie tylko wyjątkowego smaku, ale także frajdy i rozrywki. Dzięki charakterystycznym chrupkom oraz ikonicznej maskotce, gepardowi Chesterowi, marka kojarzy się ze spontanicznością i nutką szaleństwa. Najnowsza kampania „Can’t Touch this” perfekcyjnie wpisuje się w humorystyczny i lekki ton marki, nawiązując do kultowego utworu MC Hammera „U Can\’t Touch This” z lat 90. Reklama podkreśla, że jedzenie Cheetos to nie tylko przyjemność, ale także okazja do żartów, zabawy i chwil beztroskiego relaksu z ikonicznymi chrupkami, niezależnie od wieku i okoliczności – komentuje Natalia Ropiak, Cheetos Brand Manager.

Core targetem kampanii na Spotify są osoby w wieku 18-34 lat, jednak całość działań wykracza mocno poza ten zakres; ważną grupą są osoby czujące się młodziej niż „wskazywałby pesel” – kampania Cheetos ma celebrować wspomniany luz, zachęcać do cieszenia się chwilą, cieszenia się przerwą.

Wśród formatów wykorzystywanych w kampanii zaplanowane zostały m.in. Video Sponsored Session czy Audio Everywhere.

– Audio Everywhere to format łączący oddziaływanie na słuch i wzrok odbiorców: emisji spotu towarzyszy wyświetlanie klikalnego bannera. Jest to najbardziej zasięgowy ze wszystkich formatów na platformie Spotify. Z kolei Video Sponsored Session doskonale pasuje do claimu kampanii. Jest to format, po którym użytkownik otrzymuje 30 minut muzyki bez reklam. A claim kampanii to „Pyszna przerwa, to właśnie Cheetos”. Jest więc tu spójność: przerwa od reklam, pyszna przerwa to Cheetos – dodaje Izabela Biedrowska-Pawlak, Sales Lead Spotify w Aleph/Httpool

Link do spotu: t.ly/H_Kxv

O Aleph

Aleph to globalna firma zajmująca się reklamą cyfrową, działająca w ponad 140 krajach, łącząca ponad 26 000 reklamodawców z ponad 3 miliardami konsumentów. Dzięki partnerstwu sprzedażowemu z ponad 60 wiodącymi platformami mediów cyfrowych, Aleph wzmacnia pozycję firm i społeczności, budując i dostarczając własne technologie wraz ze zlokalizowanymi rozwiązaniami, jak również oferując lokalne zespoły ekspertów branżowych i platformowych.