X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Kampania marki Flamin’ Hot na Spotify, działania wspiera polski oddział Aleph Group

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Flamin' Hot

reklama


Linia pikantnych przekąsek Flamin’ Hot to pierwsza platforma multibrandowa PepsiCo, która popularne w swoich segmentach marki wzbogaca o mocno intensywne i ostre smaki – linia obejmuje zarówno chipsy Lay’s, nachosy Doritos, jak i chrupki Cheetos.

Kampania Flamin’ Hot na Spotify obejmuje formaty audio i wideo (w tym m.in. Video Takeover Mobile, czy Homepage Takeover/HPTO – przejęcie strony głównej Spotify na desktopie na 24 godziny).

Na HPTO zastosowane zostało nietypowe rozwiązanie – na banerze została zaszyta skrócona wersja teledysku. W dniu emisji wszyscy użytkownicy Spotify desktop bezpośrednio na platformie mogli obejrzeć i usłyszeć teledysk artysty stworzony we współpracy z marką.

Core targetem kampanii na Spotify są osoby w wieku 18-24 lat, a dodatkowo także osoby w wieku 25-34 lata, słuchające hip-hopu i popu.

Działania na Spotify są elementem długofalowych działań launchowych dla Flamin’ Hot, w których od października aktywny udział bierze Kinny Zimmer, raper okrzyknięty jednym z największych muzycznych odkryć ostatnich lat.

Koncepcję launchu marki Flamin’ Hot na polskim rynku opracowała agencja DDB Warszawa. Wsparcie aktywacji Flamin’ Hot x Kinny Zimmer – DDB Warszawa przy współpracy Endless & Cheese Film. Za strategię mediową, planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.

– Dla marki współpracującej z artystą, szczególnie z artystą-muzykiem jak ma to miejsce w przypadku Flamin’ Hot i Kinny Zimmera, kampania na Spotify jest naturalnym wyborem, mamy tu odpowiedni target, kontekst i vibe – komentuje Izabela Biedrowska-Pawlak, Sales Lead Spotify w Aleph/Httpool.

– Od samego początku Flamin’ Hot w Polsce, stawiamy na intensywne doznania i emocje. Nasze przekąski to nie tylko smak, ale i styl życia – odważny, autentyczny i pełen wyrazistości. Dlatego połączyliśmy siły z Kinnim Zimmerem, artystą, który doskonale wpisuje się w DNA naszej marki – dodaje Natalia Ropiak, Brand Managerka Flamin’ Hot.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=pBmLyJ_cTWs

O Aleph

Aleph to globalna firma zajmująca się reklamą cyfrową, działająca w ponad 140 krajach, łącząca ponad 26 000 reklamodawców z ponad 3 miliardami konsumentów. Dzięki partnerstwu sprzedażowemu z ponad 60 wiodącymi platformami mediów cyfrowych, Aleph wzmacnia pozycję firm i społeczności, budując i dostarczając własne technologie wraz ze zlokalizowanymi rozwiązaniami, jak również oferując lokalne zespoły ekspertów branżowych i platformowych.