X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

DoubleVerify i LinkedIn rozszerzają zakres współpracy

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

DV

reklama


DoubleVerify („DV”) (NYSE: DV), czołowa światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła rozszerzenie swoich niezależnych pomiarów jakości mediów o zasoby wideo premium na platformie LinkedIn.

Oznacza to zwiększenie możliwości dla reklamodawców, którzy będą teraz mieli większą pewność, że ich reklamy wideo na LinkedIn są widoczne i zabezpieczone przed oszustwami IVT (Invalid traffic), co zwiększy efektywność ich kampanii.

– Start pomiarów widoczności reklam i IVT dla zasobów wideo premium na LinkedIn wzmacnia naszą wiodącą pozycję w branży i podkreśla naszą filozofię zakładającą dążenie do zapewnienia jakości multimediów na dowolnej platformie w dowolnym miejscu na świecie  – komentuje Mark Zagorski, CEO DoubleVerify – LinkedIn jest środowiskiem mediów digital należącym do tych najbardziej premium, a rygorystyczne standardy dotyczące efektywności i integracji świetnie współgrają z innowacyjnymi rozwiązaniami pomiarowymi DV.

Reklamodawcy mogą uzyskać dostęp do danych pomiarowych i insightów za pośrednictwem DV Pinnacle®, ujednoliconej platformy raportowania usług i analiz, aby monitorować i optymalizować skuteczność swoich kampanii reklamowych na LinkedIn.

– Nasza współpraca z DoubleVerify umożliwia naszym klientom kontynuację działań mających na celu docieranie do kupujących i ich angażowanie za pośrednictwem wideo, z jeszcze większą pewnością – dodaje Abhishek Shrivastava, VP of Product, LinkedIn – Dzięki danym DV dotyczącym widoczności reklam wideo na LinkedIn klienci mogą uzyskać cenne insighty, które pomogą im optymalizować swoje kampanie B2B i zwiększyć efektywność działań na bezpiecznej i zaufanej platformie.

Pomiar jakości mediów w zasobach wideo premium na platformie LinkedIn oznacza poszerzenie dotychczasowej wieloletniej współpracy obu stron. W listopadzie 2022 r. firma DoubleVerify objęła swoimi pomiarami pre-bid platformę LinkedIn Audience Network, wprowadzając do niej rozwiązania DV Authentic Brand Suitability i DV Custom Contextual. Współpraca z DV wzmacnia zaangażowanie LinkedIn w zapewnianie reklamodawcom rozwiązań bezpiecznych i godnych zaufania.

Nowe rozwiązanie zostanie w najbliższych dniach udostępnione wszystkim reklamodawcom LinkedIn.

O DoubleVerify

DoubleVerify (\"DV\") (NYSE: DV) to wiodąca w branży platforma efektywnościowa, która wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) do osiągania maksymalnych  wyników dla globalnych marek. Poprzez tworzenie bardziej efektywnych, transparentnych transakcji reklamowych, DV wzmacnia ekosystem reklamy digital, zapewniając uczciwą wymianę wartości między kupującymi a sprzedającymi media digital.