X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Cyfrowe dzieciństwo

Najnowszy raport SOCIALPRESS pt. „Cyfrowe dzieciństwo. Jak chronić dziecko w sieci?” dostarcza rodzicom oraz opiekunom wiedzę na temat blasków i cieni świata online. Dziennikarze wraz z ekspertami odpowiadają na nurtujące pytania i otwierają ścieżkę do dialogu z młodymi użytkownikami.

Cyfrowe dzieciństwo

Pandemia sprawiła, że dzieci i młodzież swój wolny czas spędzają w sieci. Według badania „Zdalne nauczanie a adaptacja do warunków społecznych w czasie epidemii koronawirusa”, po zamknięciu szkół prawie połowa uczniów (49,5%) korzysta w dni robocze z internetu 6 godzin lub więcej. To ponad ¼ doby przeznaczona na aktywność w sieci!

Internet stał się przestrzenią, w której czują się naturalnie i swobodnie. Czy wobec tego z łatwością rozpoznają, gdy grozić będzie im niebezpieczeństwo?

Najnowszy raport SOCIALPRESS pt. „Cyfrowe dzieciństwo. Jak chronić dziecko w sieci?” dostarcza rodzicom oraz opiekunom wiedzę na temat blasków i cieni świata online. Dziennikarze wraz z ekspertami odpowiadają na nurtujące pytania i otwierają ścieżkę do dialogu z młodymi użytkownikami.

Z raportu „Cyfrowe dzieciństwo. Jak chronić dziecko w sieci?” dowiesz się:

  • kiedy młody internauta może zacząć korzystać z serwisów społecznościowych,
  • co robią cyfrowi giganci, aby chronić najmłodszych odbiorców,
  • jakie blaski i cienie mają internetowe challenge’e,
  • dlaczego rodzice dokumentują życie swoich dzieci w sieci i jakie zagrożenia z tego płyną,
  • jak social media wpływają na samoocenę, rozwój emocjonalny i zdrowie młodych internautów,
  • jak internet może burzyć bariery, a dzieci niepełnosprawne wpływać na swoich rówieśników,
  • w jaki sposób zapewnić bezpieczny dostęp do sieci i kontrolować aktywności online,
  • jakie zagrożenia najczęściej spotykają na swojej drodze młodzi użytkownicy,
  • co zrobić, aby zabezpieczyć siebie i swoją rodzinę przed wyciekiem danych,
  • jak nie dać się oszukać i nie paść ofiarą cyberprzestępców.

Eksperci

Eksperckich wypowiedzi do naszego raportu udzielili m.in. kierownik funkcjonującego w NASK zespołu Dyżurnet.pl Martyna Różycka, asystent w Zakładzie Psychologii Ekonomicznej i Psychologii Organizacji Instytutu Psychologii Uniwersytetu Gdańskiego Magadalena Iwanowska, prawniczka i autorka bloga MamaPrawniczka.pl Marzena Pilarz-Herzyk, ekspertka Uniwersytetu SWPS dr Marta Bierca, doradca z zakresu architektury oprogramowania, e-commerce i cyberbezpieczeństwa Sergiusz Diundyk, dyrektor biura komunikacji z mediami Kaspersky Lab Polska Piotr Kupczyk, zastępca rzecznika prasowego UODO Ewelina Janczylik-Foryś, a także twórcy internetowi – CeZik oraz autorki bloga AniaMaluje i Lovingit.pl.

Partnerzy

Partnerem merytorycznym raportu jest agencja full service content marketing ContentHouse.
Partnerami publikacji są Business Center Club, Stowarzyszenie Content Marketing Polska oraz Izba Gospodarki Elektronicznej.

Polecamy raport

Raport redakcji SOCIALPRESS

Reklama