reklama
Joanna Malinowska dołączyła do adCookie, wrocławskiej agencji 360 digital, jako HR Generalist. Jest to nowo utworzone stanowisko.
Potrzeba prowadzenia projektów HR-owych pojawiła się wraz z sukcesywnym powiększaniem się zespołu adCookie. Malinowska będzie odpowiedzialna za rozwój pracowników i kadry managerskiej, onboarding oraz rekrutację. Z czasem zakres jej obowiązków będzie się rozszerzać.
„Rozpoczęcie współpracy z adCookie to dla mnie duże wyzwanie, które podejmuję z ogromną przyjemnością – firma skupia niesamowicie zaangażowane i otwarte osoby. To ważne, bo dobrych procesów HR nie robi się zza biurka, tylko we współpracy z członkami danej organizacji. Mając tak fantastyczną ekipę do współpracy wierzę, że zakończą się one sukcesem i przyniosą firmie wymierne korzyści” – podsumowuje nowa HR Generalist w adCookie.
Przed nawiązaniem współpracy Malinowska przez ponad 5 lat pracowała jako HR Specialist w firmie z branży IT. W latach 2013–2018 wykładała na Uniwersytecie Wrocławskim, na wydziale Nauk Historycznych i Pedagogicznych. Ma również ponad 4-letnie doświadczenie jako trenerka. W tym czasie przygotowywała i prowadziła warsztaty psychoedukacyjne oraz zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego.
adCookie to agencja 360 digital, która 6 lat z rzędu jest jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce w raportach Media&Marketing Polska. W tym roku została również wyróżniona tytułem Agencja Digital Roku 2021 w rankingu MMP “Agencje marketing services i digital 2021”. W ich DNA można odnaleźć zamiłowanie do ciasteczek, ale głównie to suma doświadczeń każdego specjalisty z ponad 40. osobowego zespołu. Efekty? 891 zrealizowanych kampanii, 167 wdrożonych strategii oraz działania na 12 rynkach zagranicznych.
adCookie zrealizowało projekty z obszaru digital marketingu m.in. dla: Zalando, Totalmoney.pl, Śnieżka, Euro RTV AGD, ING Bank Śląski, Leroy Merlin, Prymat, Castorama, BNP Paribas, Mobile Vikings, Medicover, Polaroid, Mosquito, Pora na Pola, Twoje Soczewki.