reklama
Agencja Bloomnet Interactive jest odpowiedzialna za wprowadzenie na polski rynek marki Xplova. Azjatycka firma należąca do grupy Acer, specjalizuje się w produkcji nowoczesnego sprzętu dla kolarzy.
Bloomnet odpowiada za działania PR-owe i marketingowe, ale nie tylko. Powołana przez agencję marka bn sales ma zajmować się również dystrybucją produktów Xplova.
Sama Xplova powstała w 2008 r. na Tajwanie i specjalizuje się w produkcji nowoczesnego sprzętu kolarskiego, m.in. komputerów rowerowych, inteligentnych trenażerów oraz aplikacji. Marka obecna jest już w ponad 20 krajach w Azji, Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Afryce.
– Cieszymy się, że od teraz Xplova będzie dostępna także w Polsce. Kolarze trenujący bardziej profesjonalnie, zyskają dostęp do ciekawych innowacji, ponieważ nad nowinkami pracują tam m.in. specjaliści grupy Acer. Gigant z branży IT został właścicielem marki Xplova w 2015 r. – mówi Łukasz Dudko, założyciel Bloomnet Interactive. To także on będzie odpowiadał ze strony agencji za działania na rzecz Xplova.
Agencja Bloomnet od lat związana jest z branżą sportową. Firma w przeszłości współpracowała m.in. z takimi markami jak KROSS czy GO Sport, projektowała stroje i aktywnie wspierała kolarstwo amatorskie (m.in. powołując grupę Michelin Bloomnet Team).