X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Aleksandra Burdon i Piotr Wiśniewski wzmacniają warszawskie biuro Circlewise

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Nowe osoby w Circlewise

reklama


Circlewise AS to międzynarodowa firma z centralą w Norwegii, dostarczająca rozwiązań w obszarze marketingu digital, z naciskiem na programy partnerskie. Działa na kilkunastu rynkach europejskich, w tym m.in. Polsce, Niemczech, Estonii, Finlandii, Szwecji, na Litwie, na Łotwie. Warszawskie biuro Circlewise jest hubem firmy na region CEE i przyczółkiem na potrzeby rozwoju biznesu firmy na kolejne rynki europejskie.

Aleksandra Burdon karierę zawodową rozpoczynała w 2016 r. w TradeTracker (pracując finalnie na stanowisku Account Managera), następnie zdobywała doświadczenie w Publicis Groupe (jako Planner), oraz była członkiem zespołu e-commerce w DUKA (jako Senior Performance Specialist). 

W Circlewise objęła stanowisko Account Managera i będzie wspierać działania dla takich klientów jak: Home&You, Porówneo, Rikoland czy Pako Lorente.

Piotr Wiśniewski związany z jest branżą reklamową od ponad 10 lat. Pracę rozpoczynał w agencji G7 (początkowo jako Junior Account Executive, później awansował na stanowisko Account Executive), następnie doświadczenie zdobywał zarówno po stronie klienta, jak i agencyjnej, m.in. w Huawei (jako specjalista ds. marketingu) i w Havas (jako Account Manager). Przez dwa lata odpowiedzialny był też za realizację działań szkoły językowej Callan Method Organisation w Londynie, na stanowisku Marketing Manager. Bezpośrednio przed przejściem do Circlewise pracował w agencji Bluecloud Interactive, jako Account Team Lead.

W Circlewise objął stanowisko Online Media Managera, na którym będzie zajmował się wspieraniem działań wizerunkowych firmy w regionie CEE.

Circlewise specjalizuje się przede wszystkim we wsparciu marketerów w prowadzeniu własnych programów partnerskich (in-house). W gronie polskich klientów Circlewise znalazły się m.in. marki takie jak: eobuwie.pl, Pracuj.pl, Duka, Delikatesy Centrum, home&you, Etam, Lombi.com, Merkury Market, Neonet, Pako Lorente, Miloo Home, Carsmile, Modivo.

Agencja zapewnia zespoły ekspertów i konieczne technologie, usługi i narzędzia – przede wszystkim w oparciu o wspomnianą platformę Partnership Hub oraz Marketplace Circlewise, czyli otwarty, globalny rynek wydawców afiliacyjnych, dostępny dla wszystkich użytkowników platformy. Jeśli chodzi o polskojęzyczne zasoby to w Marketplace obecni są zarówno najwięksi wydawcy online w Polsce, m.in. Onet, WP czy Interia, jak i „niszowe” źródła ruchu takie jak blogerzy, influencerzy, czy niewielkie strony tematyczne.