X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Aleph Group startuje w Polsce z programem Digital Ad Expert

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

TK

reklama


W naszym regionie program objął już kraje nadbałtyckie, teraz rusza w Polsce. Oprócz konkretnych branżowych treści, szkolenie obejmuje metodykę kooperatywnego uczenia się, skoncentrowaną na pracy zespołowej. Dotychczas w programie wzięło udział już ponad 7 tys. studentów, ze 100 krajów całego świata. Celem Aleph Group jest certyfikowanie 50 tys. osób na całym świecie.

Pierwszym krokiem do uruchomienia programu Digital Ad Expert w Polsce i zdobycia Digital Ad Certificate jest webinar Gastona Taratuty, założyciela i CEO Aleph Group, który odbędzie się 23 marca o godz. 19:00.

Ten bezpłatny 90-minutowy MasterClass odbędzie się na żywo i online 23 marca o godzinie 19:00 polskiego czasu.

Wszyscy zainteresowani mogą zarejestrować się tutaj: https://masterclass.digitaladexpert.com/en/gastontaratuta?utm_source=lubudubu&utm_medium=organic&utm_campaign=gastoneng. Prelekcja zatytułowana „Jak być przedsiębiorcą w cyfrowym świecie” obejmie doświadczenia Gastona Taratuty, które zaczęły się od jego własnej inwestycji, a zakończyły na firmie obecnej dziś na 115 rynkach.

Gaston Taratuta podzieli się opowieścią: „Jak ugotować zupę z kamieni” i opowie o swoim doświadczeniu jako przedsiębiorcy na rynku digital. Planowana jest również sesja pytań i odpowiedzi.

Gaston Taratuta został uhonorowany tytułem „EY World Entrepreneur of the Year 2022”, w globalnym konkursie dla przedsiębiorców, w którym biorą udział biznesmeni z ponad 60 krajów.

Całe szkolenie w ramach programu Digital Ad Certificate jest bezpłatne i trwa trzy miesiące.

– Uruchamiamy program kraj po kraju i region po regionie, tak byśmy mogli dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych studentów i przyszłych reklamodawców. Naszym celem jest dalsze zapewnianie bezpłatnej edukacji i certyfikacji w zakresie mediów cyfrowych w przyszłości, aby mieć pewność, że poziom talentów w Polsce jest przygotowany do szybkiego rozwoju rynku digital – Tomasz Kucharczyk, Senior Regional Marketing Manager w Httpool, odpowiedzialny za Polskę i kraje bałtyckie oraz skandynawskie.

Httpool jest częścią Aleph Group i największym na świecie globalnym partnerem reklamowym czołowych platform social mediowych, m.in.: Twitter, TikTok, Facebook, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Warner Music, Reddit czy Brainly – reprezentuje je w ponad 50 krajach, będąc na części rynków Europy i Azji ich wyłącznym partnerem reklamowym. Firmy należące do Aleph Group reprezentują łącznie 35 najważniejszych platform społecznościowych na ponad 90 rynkach na świecie.

Httpool zajmuje się sprzedażą digitalowych rozwiązań marketingowych, które wspierają reklamodawców w dotarciu do ich odbiorców w maksymalnie efektywny sposób. Httpool posiada dogłębną znajomość reprezentowanych platform społecznościowych, innowacyjne rozwiązania technologiczne, zrozumienie specyfiki poszczególnych rynków lokalnych oraz świetnie wyszkolone zespoły ekspertów mediowych. Wszystko to pozwala bardzo precyzyjnie planować działania dla marketerów, by maksymalizować ich ROI.

Httpool ma siedzibę główną w Wielkiej Brytanii, a regionalne biura firmy znajdują się w Europie Środkowej, krajach skandynawskich, krajach bałtyckich, Bałkanach i WNP oraz w regionie Azji i Pacyfiku.