X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

altavia.kamikaze wzmacnia zespół w Warszawie

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

M K

reklama


Magdalena Jastrzębska ma wieloletnie doświadczenie w produkcji reklamowej i w działaniach z klientami. Karierę zawodową rozpoczynała w 2008 r. Bezpośrednio przed przejściem do agencji altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w Adtoox (Peach), globalnej platformie do zarządzania reklamami wideo/TV, na stanowisku Client Relations Executive (klientami platformy były agencje, domy produkcyjne i postprodukcyjne). Wcześniej była m.in. Business Managerką w domu produkcyjnym High Noon, czy Sales Representative w agencji Marcus Evans.

W altavia.kamikaze objęła stanowisko Account Manager, będzie pracować m.in. dla marki Raffaello.

Jest absolwentką warszawskiej APS im. Marii Grzegorzewskiej (kierunek: Pedagogika, specjalność: Animacja Społeczno – Kulturowa).

Karolina Skutnik karierę w branży rozpoczynała w 2015 roku. Bezpośrednio przed przejściem do altavia.kamikaze pracowała przez 3 lata w agencji Umbrella Marketing Group, jako Project Manager (obsługiwała w tym czasie klientów takich jak: ICB Pharma, NORGIPS, Piątnica, Makarony Polskie, Robert Thomas, Hilding Anders).

Wcześniej pracowała m.in. w DJP Sp z o.o. (Inspiracje Kawowe) jako specjalista ds. marketingu oraz InfoMarket Sp. z o.o., gdzie jako redaktorka pracowała dla marek takich jak: Philips, Robet Thomas, Babyliss, Remington, Jura, Amica, Bosch, Nivona, Miele, Zelmer.

W altavia.kamikaze jako Account Executive prowadzić będzie projekty digitalowe dla wybranych klientów agencji (m.in. Coty, Danone, Hasbro)

Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (kierunek: Filologia Polska, specjalizacje: literaturoznawczo – językoznawcza oraz filologia dla mediów).

Agencja altavia.kamikaze ma w Polsce 2 biura: w Łodzi i Warszawie.

altavia.kamikaze (dawniej Kamikaze) to działająca od 17 lat agencja strategiczno-kreatywna z digitalowym backgroundem. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Bricomarché, marki L’Oréal, Danone, Kaufland Polska, marki Coty, a także Polpharma czy marki Nestlé. Wspólnie z partnerami agencja rozwija się w sposób zrównoważony – ogranicza i kompensuje ślad węglowy. Dwa lata z rzędu agencja uhonorowana została złotym medalem EcoVadis.