X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

ASAP&ASAP przygotowała kampanię dla marki Emolium

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Emolium

reklama


Kampania potrwa do grudnia. Jej celem jest budowanie wizerunku marki Emolium oraz wsparcie sprzedaży online produktów tej marki z 3 różnych linii: Dermocare, A-Topic i Intensive Pro.

Komunikacja prowadzona jest równolegle do kilku różnych grup docelowych, w zależności od linii produktowej.

Są to przede wszystkim: Mamy małych dzieci, Mamy dzieci ze skórą atopową oraz dorośli ze skórą atopową.

Na potrzeby kampanii na Facebooku i Instagramie agencja przygotowała nowe kreacje dla Emolium Dermocare oraz Emolium A-topic oraz zaktualizowała formaty kampanijne balsamu Emolium Intensive Pro (ze względu na nowe wytyczne związane z reklamowaniem wyrobów medycznych).

Natomiast na potrzeby kampanii na YouTube dla Intensive Pro powstał nowy 15-sekundowy spot, komunikujący najważniejsze benefity produktu.

Za zakup mediów do kampanii odpowiada ASAP&ASAP Media. W ramach kampanii prowadzone są również działania z obszaru influencer marketingu – za tę część odpowiada agencja Lettly.

Perrigo jest wiodącym producentem produktów leczniczych OTC, a także wyrobów medycznych, kosmetyków, czy suplementów diety. W portfolio marek tej firmy znajdują się m.in. takie brandy jak: NiQuitin, Coldrex, IWOSTiN, Lactacyd, Solpadeine, Dermosan, Sebidin, Capivit, IWOSTiN, czy Emolium.

Link do spotu Intensive Pro: https://tinyurl.com/ytrfmxs8

Więcej na:

https://www.facebook.com/EmoliumPolska

https://www.instagram.com/emolium_pl

www.emolium.pl

ASAP&ASAP współpracuje z firmą Perrigo od 2017 roku, obsługując projektowo różne marki z jej portfolio. Od 2021 r. agencja obsługuje na stałe brandy Emolium oraz IWOSTiN w obszarze digital.

ASAP&ASAP (https://asapasap.pl/) jest agencją strategiczno-kreatywną działającą od 2013 r. W gronie jej dotychczasowych klientów znalazły się m.in. marki: Benefit Systems, Emolium, Frontline, Hortex, Iveco, IWOSTiN, John Frieda, Lagardere Travel Retail, Loxon, Nest Bank, Roche Diabetes Care.

ASAP&ASAP specjalizuje się w projektach łączących kanały ATL i BTL z kanałem digital. Tworzy strategie pozycjonowania marek, strategie komunikacji oraz działania kampanijne, ze szczególnym uwzględnieniem specyfiki kanałów: You Tube, Facebook, Instagram, TikTok. Agencja jest również wyspecjalizowana w kreowaniu i efektywnym wykorzystaniu treści wideo w kampaniach zasięgowych.

Poza agencją reklamową ASAP&ASAP, w skład ASAP&ASAP Group wchodzi również dom mediowy: ASAP&ASAP Media oraz dom produkcyjny: ASAP&ASAP Video.