reklama
Od listopada kierowanie działem strategii V&P rozpoczął Przemysław Guzik, który zastąpił na tym stanowisku Kacpra Skockiego – ten ostatni łączył zarządzanie działem z funkcją chief operating oficera agencji.
„Przemek już wcześniej rozpoczął rozwijanie oferty działu o nowoczesne narzędzia wspierające projektowanie materiałów POS oraz digital, udało mu się również uruchomić projekty związane z konsultingiem, budowaniem strategii oraz badaniami marketingowymi. Dążymy do tego, by dział strategii budował wartość dodaną zarówno w projektach digitalowych, aktywacyjnych, ATL-owych czy związanych z planowaniem mediów – czyli we wszystkich głównych obszarach aktywności V&P” – mówi Kacper Skocki, COO agencji V&P.
Przemek Guzik posiada ponad 17-letnie doświadczenie, odpowiadał za strategie i kampanie realizowane w Polsce i za granicą, zarówno po stronie agencji, (m.in. V&P, TEQUILA\\TBWA, Healthway) jak i marketerów (Cosmo Group). W ramach Omnicom Group szkolił się w shopper marketingu w Denver, Hamburgu i Londynie.
Również w listopadzie awansowała Anna Taraska, która objęła stanowisko strategic plannera. W V&P wspiera zarówno projekty digitalowe, social mediowe, jak i obejmujące komunikację zintegrowaną. Do grona jej klientów należą m.in: Volkswagen Samochody Dostawcze, Kompania Piwowarska, Eurocash. Przed dołączeniem do zespołu V&P realizowała projekty z zakresu employer brandingu dla czołowych firm takich jak: PLL LOT, BGK, Wedel, BP, Empik, AXA, PwC czy Wirtualna Polska.
Obydwoje posiadają certyfikat DIMAQ Professional, potwierdzający kompetencje w zakresie digital marketingu na poziomie zaawansowanym.