X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Biuro Podróży Reklamy przygotowało dla Amtry kampanię kultowej marki WD-40

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

WD-40

reklama


Amtra jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę m.in. właśnie marki WD-40 – kultowego preparatu wielofunkcyjnego o właściwościach smarujących, czyszczących i ochronnych. W ramach konkursu tego brandu uczestnicy będą mieli za zadanie nagranie filmu, lub zrobienie serii zdjęć, przedstawiających użycie WD-40 i osiągnięte efekty, a następnie zarejestrowanie się na stronie internetowej wd40.pl/wyzwaniezrobto i przesłanie swoich materiałów, wraz z opisem zadania lub projektu. W konkursie do wygrania będą nagrody o łącznej wartości 25 tys. zł, a zwycięzca otrzyma 10 tys. zł.

Wyłonienie zwycięzców nastąpi 7 grudnia 2022 r.

Na potrzeby kampanii Biuro Podróży Reklamy zajmie się m.in. przygotowaniem reklam na platformy Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, postów na Facebooka i Instagrama, moderacją kanałów marki na Facebooku i Instagramie, reklam na potrzeby Google SEM (w tym na YouTube) i Social Ads, reklam bannerowych do internetu, e-mailingiem do uczestników poprzedniej edycji konkursu, przygotowaniem animacji wideo do publikacji w social mediach, oraz weryfikacją, moderacją zgłoszeń konkursowych i wyłonieniem zwycięzców.

Do zadań agencji będzie również należała w współpraca z influencerami, w ramach której zostanie wyłonionych 5 twórców z różnych kategorii takich jak: DYI, wnętrzarstwo, lifestyle, sport, motoryzacja, działających na YouTube, TikToku, Facebooku, Instagramie czy będących blogerami.

WD-40 to dystrybuowany przez Amtra wielofunkcyjny preparat służący m.in. do smarowania i rozluźniania połączeń, usuwania zabrudzeń i rdzy, wykręcania śrub i wkrętów czy zapobiegania korozji. Może być stosowany w domu, ogrodzie, garażu, jak również m.in. przy pielęgnacji i naprawach rowerów, motocykli.

Kanały WD-40 w social mediach:

FB: https://www.facebook.com/OriginalWD40.Poland/

IG: https://www.instagram.com/originalwd40poland/

YT:https://www.youtube.com/channel/UCWe-Q0mQgRWYvlQLunsxOFw/featured

Biuro Podróży Reklamy współpracowało już z Amtrą, w 2015 r. wygrało przetarg na obsługę działań dla tej firmy w internecie i w ich ramach było odpowiedzialne za obsługę kanałów na Facebooku i YouTube. Agencja przygotowała również kampanię digitalowo-ambientową dla innej marki z portfolio Amtry – Slime – pod hasłem „Gumy nie łapię”.

Agencja Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach łączących social, web, mobile, search marketing, video, blog i content marketing z ambientem technologicznym, marketingiem partyzanckim oraz innymi działaniami niestandardowymi i innowacyjnymi technologiami. Twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych. Agencja posiada dwa tytuły agencji roku: Agency of the Year 2014 in Poland – Epica Awards, Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku – Impactor (2015) oraz w sumie 33 nagrody i wyróżnienia branżowe, m.in.: Epica Awards, Kreatura, Impactor, Mixx Awards, AME Award, Webstar Creative, Golden Arrow, Innovation Award, Pióro Roku, Złoty i Srebrny Spinacz, Kampania Społeczna Roku.