X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Biuro Podróży Reklamy przygotowało kampanię dla marki WD-40 na zlecenie Amtry

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

WD-40

reklama


Zakres prac agencji obejmie m.in. Social Media i współpracę z influencerami, jak również działania z obszaru SEM. „Akcja Renowacja” jest kampanią w ramach platformy komunikacyjnej „Zrób To! Wyzwanie od WD-40”, którą Biuro Podróży Reklamy opracowało dla Amtry w ubiegłym roku.

Amtra jest wyłącznym dystrybutorem na Polskę marki WD-40 – kultowego preparatu wielofunkcyjnego o właściwościach smarujących, czyszczących i ochronnych jak również innych globalnych marek. Ponadto Amtra jest producentem renomowanych marek takich jak np. Moje Auto, Clinex, Tecmaxx, MA Professional.

Osią planowanej akcji będzie konkurs w duchu zrównoważonego rozwoju, zachęcający do nadawania produktom drugiego życia, zgodnie z zastosowanym hasłem: „Napraw! Nie wyrzucaj.” W ramach konkursu uczestnicy będą mieli za zadanie nagranie filmu, lub zrobienie serii zdjęć, przedstawiających użycie WD-40 i osiągnięte efekty, a następnie zarejestrowanie się na stronie internetowej https://zrobto.wd40.pl/ i przesłanie swoich materiałów. W konkursie do wygrania będą  nagrody o łącznej wartości 20 tys. zł, zwycięzca otrzyma 10 tys. zł.

Konkurs, jak i towarzysząca mu kampania, właśnie się zaczynają i potrwają do 26.06.2023.

Biuro Podróży Reklamy zajmie się m.in. przygotowaniem reklam na platformy TikTok, Facebook, Instagram, YouTube, moderacją kanałów marki na Facebooku i Instagramie, tworzeniem reklam na potrzeby Google SEM (w tym na YouTube) i Social Ads, reklam bannerowych do internetu, czy przygotowaniem animacji wideo do publikacji w social mediach oraz moderacją. Agencja przygotuje również e-mailingi do uczestników poprzednich edycji konkursu marki WD-40, zajmie się też weryfikacją, moderacją zgłoszeń konkursowych i wyłonieniem zwycięzców.

Do zadań agencji będzie również należała współpraca z influencerami, w ramach której zostanie wyłonionych kilku twórców z różnych kategorii takich jak: DIY, wnętrzarstwo, lifestyle, sport, motoryzacja, działających na YouTube, TikToku, Facebooku, Instagramie.

WD-40 to dystrybuowany przez Amtra wielofunkcyjny preparat służący m.in. do smarowania i rozluźniania połączeń, usuwania zabrudzeń i rdzy, wykręcania śrub i wkrętów, czy zapobiegania korozji. Może być stosowany w domu, ogrodzie, garażu, jak również m.in. przy pielęgnacji i naprawach rowerów, motocykli.

Kanały WD-40 w social mediach:

TikTok: https://www.tiktok.com/@originalwd40poland

FB: https://www.facebook.com/OriginalWD40.Poland/

IG: https://www.instagram.com/originalwd40poland/

YT:https://www.youtube.com/channel/UCWe-Q0mQgRWYvlQLunsxOFw/featured

 

Biuro Podróży Reklamy powróciło do współpracy z Amtrą i marką WD-40 w 2022 r., Wcześniej agencja współpracowała już z tym marketerem, m.in. przygotowując kampanię digitalowo-ambientową dla innej marki z portfolio Amtry – Slime – pod hasłem „Gumy nie łapię”, czy obsługując jego kanały Social Mediowe (po przetargu wygranym w 2015 r.).

Agencja Biuro Podróży Reklamy to eksperci w kampaniach łączących social, web, mobile, search marketing, video, blog i content marketing z ambientem technologicznym, marketingiem partyzanckim oraz innymi działaniami niestandardowymi i innowacyjnymi technologiami. Twórcy nowatorskich stron i aplikacji mobilnych. Agencja posiada dwa tytuły agencji roku: Agency of the Year 2014 in Poland – Epica Awards, Agencja Marketingu Zintegrowanego Roku – Impactor (2015) oraz w sumie 33 nagrody i wyróżnienia branżowe, m.in.: Epica Awards, Kreatura, Impactor, Mixx Awards, AME Award, Webstar Creative, Golden Arrow, Innovation Award, Pióro Roku, Złoty i Srebrny Spinacz, Kampania Społeczna Roku.