reklama
Umowa została podpisana na współpracę do końca 2023 r., z możliwością jej przedłużenia.
Agencja przygotuje dla klienta launchową kampanię reklamową domowych pomp ciepła marki YORK – pierwsza jej fala planowana jest na wiosnę, a druga będzie przeprowadzona jesienią.
Działania marketingowe obejmą obszary takie jak: telewizja, digital, influencer marketing i content marketing.
– Zdecydowaliśmy się na Chapter1, ponieważ agencja zaprezentowała nam bardzo ciekawe propozycje kreatywne, unikalne podejście oraz odważną ideę. Zaproponowana przez agencję strategia i jej konkretne implementacje, świetnie wpasowują się w naszą wizję działań, związanych z launchem domowych pomp ciepła marki YORK na polskim rynku – mówi Joanna Guderczyk, Szef Działu Marketingu HBH, będącej dystrybutorem produktów marki YORK na polskim rynku, z którą agencja Chapter1 podpisała umowę o współpracy.
YORK to marka urządzeń i systemów HVAC (wentylacja, klimatyzacja i ogrzewanie), należąca do amerykańskiego koncernu Johnson Controls.
Chapter1 to agencja strategiczno-kreatywna posiadająca wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Agencja istnieje od 2013 roku. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Lech Pils, Bambino, Altax, NeoNail, Das WeltAuto, Vox, Urząd Miasta Poznania, UBER, Komputronik, SEAT, Volkswagen, Mastercard.