X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

#clickLIVE, czyli live oferta agencji click community

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

#clickLIVE, czyli live oferta agencji click community

reklama


Cykl prowadzony jest przez krakowską agencję social media, click community. Jak wyjaśnia Managing Director agencji, Anna Socha:

Naszym celem jest danie przestrzeni do rozmowy na bieżące tematy związane z mediami społecznościowymi. Chcemy dzielić się wiedzą i edukować.

Socialowa społeczność może nie tylko zadawać pytania, ale też kreować tematy, a nawet decydować o tym, jacy goście zostaną zaproszeni do rozmowy. W tym celu wystarczy wysłać wiadomość na fanpage’u click community. W social mediach dzieje się dużo, dlatego dyskusja na aktualne lub kontrowersyjne tematy jest potrzebna. Udział w #clickLIVE to również dobry sposób poszerzania wiedzy z zakresu mediów społecznościowych. Jak zapewnia agencja, live’ów ma być coraz więcej. Obecnie pojawiał się jeden w miesiącu, ale taka cykliczność przestaje wystarczać.

W nowym biurze zadbaliśmy o stworzenie profesjonalnego studio live, dzięki czemu nagrania przeprowadzane są bezpośrednio z naszej agencji. To daje nowe możliwości i pozwala na maksymalne wykorzystanie potencjału rozmów na żywo zarówno dla nas, naszych klientów i wszystkich, których pasją są media społecznościowe – dodaje Anna Socha.
W ostatnich tematach pojawiły się m.in. fakenewsy i clickbaits, które komentował  dziennikarz Rafał Romanowski, skuteczne praktyki w Social Customer Service, jakie zdradzał Grzegorz Berezowski z Napoleon Cat i podsumowanie wyborów samorządowych, gdzie głos zabrał znany komentator wydarzeń politycznych, politolog specjalizujący się w nowych mediach, Olgierd Annusewicz. We wcześniejszych odcinkach pojawili się m.in. Mateusz Czech – ekspert od botów i Magdalena Daniłoś – która o video marketingu wie wszystko.