reklama
Agencja marketingowa Cyrek Digital w ciągu roku wypracowała na swojej stronie internetowej topowy wynik widoczności i ruchu organicznego. Jego osiągnięcie zajmowało innym polskim agencjom od 3 do nawet 5 lat. W jaki sposób udało się uzyskać najlepszy wynik fraz w TOP 10 w tak krótkim czasie i wyprzedzić konkurencyjne SEO, zaczynając niemal od zera?
Jeszcze rok temu wykres analizy widoczności pod względem fraz w TOP 10 wyszukiwań, plasował agencję daleko za liderami SEO w Polsce. Wtedy też rozpoczęło się wdrażanie procesu, który po kilku miesiącach miał pozwolić na równą walkę o miano najbardziej widocznej agencji. Projekt, którego wartość można wycenić na 250 tysięcy złotych, po 12 miesiącach przyniósł efekt w postaci numeru 1 spośród konkurencji. Skuteczne działania przyczyniły się również do otrzymania nominacji w konkursie European Search Awards 2024, w którym o nagrody walczą agencje z całej Europy.
European Search Awards przyznawane są w wielu kategoriach, dostosowanych tematycznie do różnych branż – od detalicznej sprzedaży i e-commerce, przez turystykę i gry komputerowe, aż po działania B2B i sektor nieruchomości. W każdej z tych branż wyróżnienia są przyznawane osobno za kampanie SEO oraz PPC. Kategorie uwzględniają również wielkość agencji, dzieląc się na małe i duże firmy.
Działania w ramach projektu nominowanego w konkursie obejmowały pięć strategicznych etapów, pozwalających na zrozumienie i przyciągnięcie grupy docelowej oraz optymalne wykorzystanie dostępnych technologii. Każdy z etapów odgrywał kluczową rolę w budowaniu i utrzymywaniu naszej przewagi konkurencyjnej na rynku. W skład procesu wchodziło:
- Zdefiniowanie grupy docelowej odbiorców.
- Określenie konkretnych celów liczbowych.
- Wykorzystanie technologii i narzędzi optymalizacji.
- Usunięcie z serwisu nieadekwatnych podstron.
- Stworzenie content planu popartego realnymi liczbami.
Jak mówi Max Cyrek, CEO Cyrek Digital:
Doskonale rozumiemy, że nic nie jest trwałe. A już na pewno w SEO. Dzisiaj świętujemy sukces. Jutro możemy szorować po dnie i zastanawiać się czy “SEO is dead". Niemniej jednak nasz framework wykazuje się stałym wzrostem od ponad 12 miesięcy, a ruch organiczny jest po prostu jednym z wartościowych elementów naszej strategii marketingowej.
Dzięki pełnemu zaangażowaniu, precyzji oraz konsekwencji w działaniach zgodnych z założeniami projektu, zespół specjalistów w Cyrek Digital opracował sprawdzony framework, który zrewolucjonizował działania agencji w dziedzinie SEO i digital marketingu. Powstała metodologia, która zapewnia nie tylko efekty, lecz także ich powtarzalność, czego skutkiem jest pozycja lidera w zakresie widoczności oraz ruchu organicznego wśród polskich agencji oraz nominacja w European Search Awards 2024.
Sam konkurs przyciąga agencje marketingowe różnych rozmiarów z całej Europy. Dwuetapowy proces selekcji prowadzony przez ekspertów branżowych gwarantuje, że nagrody otrzymają jedynie najlepsi. Cyrek Digital znalazło się w tym elitarnym gronie 5 kwietnia, gdy ogłoszono listy nominowanych w każdej kategorii. Agencja została wyróżniona nominacją w kategorii „Best use of search – B2B (SEO) (large)” za projekt „$20 000 000 crusade”.
Czy nominacja przełoży się na zwycięstwo, dowiemy się 23 maja 2024 roku podczas ceremonii wręczenia nagród w Pradze.