X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

Dawid Zając nowym szefem działu social media w adCookie

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

Dawid Zając

reklama


Do zespołu wrocławskiej agencji adCookie dołączył Dawid Zając, jako Social Media Director.

Do zadań Dawida Zająca należy kierowanie działem social media, optymalizacja działań wewnętrznych oraz wdrażanie planów social mediowych.

Nowy Social Media Director tak opisuje nową współpracę: adCookie posiada bardzo ciekawą strukturę jako agencja, silny i kreatywny dział contentowy, świetną bazę Web i UX, a przede wszystkim mocny dział Performance. To przekonało mnie do podjęcia współpracy i poprowadzenia działu Social Media, w którym chciałbym wykorzystać swoje wieloletnie doświadczenie w branży, ale przede wszystkim uczyć się i dobrze wykorzystać te potężne zasoby agencji przy budowaniu ciekawych strategii łączących działania SM, Content i Performance w kompleksowe strategie 360.

Dawid Zając ma 14-letnie doświadczenie w branży. Zaczynał jako copywriter, współpracując z takimi agencjami jak: Brand Garden, Max Arpp, PND Futura oraz Effectica. W tym czasie współtworzył kampanie dla Alpen Gold, Bayer, Bonduelle, Danone, Hewlett-Packard, Kraft, Lisner, Polpharma, TUI, Unilever i Żywiec. W 2017 roku objął stanowisko Social Media Managera w NEON SHAKE Advertising. Do jego zadań należała realizacja kreacji, kampanii i współtworzenie strategii między innymi dla Decathlon, Work Service czy Oranżada Hellena.

adCookie to agencja 360 digital, która 6 lat z rzędu jest jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce w raportach Media&Marketing Polska. W tym roku została również wyróżniona tytułem Agencja Digital Roku 2021 w rankingu MMP “Agencje marketing services i digital 2021”. W ich DNA można odnaleźć zamiłowanie do ciasteczek, ale głównie to suma doświadczeń każdego specjalisty z ponad 40. osobowego zespołu. Efekty? 891 zrealizowanych kampanii, 167 wdrożonych strategii oraz działania na 12 rynkach zagranicznych.

adCookie zrealizowało projekty z obszaru digital marketingu m.in. dla: Zalando, Totalmoney.pl, Śnieżka, Euro RTV AGD, ING Bank Śląski, Leroy Merlin, Prymat, Castorama, BNP Paribas, Mobile Vikings, Medicover, Polaroid, Mosquito, Pora na Pola, Twoje Soczewki.