X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

DoubleVerify będzie dokonywać pomiarów Brand Safety i Suitability na platformie YouTube Shorts 

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

reklama


DoubleVerify („DV”) (NYSE: DV), czołowa światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła rozszerzenie dotychczasowej współpracy z YouTube o możliwości pomiaru Brand Safety i Suitability również na YouTube Shorts, co pozwoli marketerom o zadbanie o jeszcze lepszą ochronę ich marek w tym niezwykle angażującym środowisku.

„Ogłoszenie dotyczące poszerzenia współpracy jeszcze mocniej podkreśla nasze zaangażowanie w ochronę wartości marki i reputacji we wszystkich kanałach medialnych” – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. „Nasza innowacyjna oferta na YouTube Shorts zapewnia reklamodawcom korzystającym z YouTube narzędzia, których potrzebują, aby zwiększyć przejrzystość i pewność inwestycji w media oraz weryfikować zgodności treści z wartościami marki”.

YouTube Shorts umożliwia twórcom kontentu „produkcję” przyciągających uwagę filmów wideo, przy użyciu wyłącznie telefonów komórkowych; co miesiąc loguje się do nich ponad 2 miliardy użytkowników. Dzięki reklamom w YouTube Shorts marketerzy mogą nawiązywać kontakt z odbiorcami za pomocą interaktywnych, dostosowanych do urządzeń mobilnych kreacji, zwiększających zaangażowanie i zwiększających skuteczność ich kampanii w YouTube.

W lipcu 2023 r. DV ogłosiło uruchomienie pomiaru widoczności (viewability) i invalid traffic w YouTube Shorts.

Dzięki obecnemu poszerzeniu współpracy o narzędzia do pomiaru Brand Safety i Suitability marki reklamodawcy będą mogli mierzyć i weryfikować dopasowanie kampanii do bezpiecznych i odpowiednich filmów YouTube Shorts.

Dzięki tej poszerzonej współpracy reklamodawcy zyskują m.in. benefity takie jak:

• Dokładna klasyfikacja: DV wykorzystuje kombinację manualnych recenzji i zastrzeżonych autorskich narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, umożliwiając reklamodawcom dokładną klasyfikację filmów YouTube Shorts według wszystkich kategorii Brand Safety i Suitability według GARM (Global Alliance for Responsible Media), a także dodatkowych kategorii Suitability definiowanych przez DV – to wszystko w palecie ponad 40 obsługiwanych języków.

• Spójne ustawienia i wskaźniki: marketer uzyskuje dostęp do standardowych w branży, dostosowanych do wymogów GARM, ustawień Brand Safety i Suitability oraz może wykorzystywać ten sam poziom insightów i wskaźników we współpracy z różnymi platformami i wydawcami, aby gromadzić wiedzę na potrzeby przyszłych decyzji o planowaniu mediów i zakupie mediów.

• Zaufany pomiar: większa pewność działań marketerów, dzięki korzystaniu z niezależnego, zewnętrznego dostawcy usług weryfikacyjnych do uwierzytelniania kampanii YouTube Shorts.

Od 2011 r. DoubleVerify (DV) zapewnia pomiary viewability (widoczności reklam) i invalid traffic w YouTube i rozwiązaniach reklamowych Google. W 2018 r. DV zostało oficjalnym partnerem Google w zakresie pomiarów bezpieczeństwa marki (Brand Safety) i widoczności (viewability). W 2020 r. firma DV uruchomiła usługę Authentic Brand Suitability w Google Display & Video 360, a w 2022 r. DV była pierwszym dostawcą usług weryfikacyjnych, który uzyskał akredytację MRC w zakresie niezależnych raportów widoczności oferowanych przez strony trzecie w YouTube. Na początku 2023 r. firma DV uruchomiła DV Campaign Automator™, aby usprawnić cały przepływ pracy w Google Campaign Manager 360.

O DoubleVerify

DoubleVerify to wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru i analizy mediów cyfrowych. Misją firmy jest uczynienie ekosystemu reklamy cyfrowej silniejszym i bezpieczniejszym, a tym samym zachowanie uczciwej wymiany wartości między kupującymi i sprzedającymi media cyfrowe. Setki reklamodawców z listy Fortune 500 korzystają na całym świecie z bezstronnych danych i analiz DoubleVerify w celu poprawy jakości i skuteczności kampanii oraz maksymalizacji zwrotu z inwestycji w reklamę cyfrową. Więcej na: www.DoubleVerify.com