X

Zapisz się na darmowy newsletter SOCIALPRESS

Dlaczego warto się zapisać
Nasz newsletter subskrybuje już 15 000 osób!

DoubleVerify poszerza paletę możliwości dla reklamodawców na TikToku

Wszystkie materiały w sekcji "Newsroom" to informacje prasowe publikowane przez firmy niezwiązane z socialpress.pl. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za prezentowane poniżej treści.

reklama


DoubleVerify („DV”) (NYSE: DV), czołowa światowa platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione jeszcze w tym miesiącu. W obliczu rosnącej popularności TikToka, rozszerzenie to pozwoli reklamodawcom na precyzyjne poruszanie się po złożonym „krajobrazie cyfrowym”, zapewniając, że promocja ich marki będzie się odbywać w otoczeniu odpowiednich treści na tej platformie.

W tej poszerzonej ofercie marki mogą wykorzystać pięć nowych kategorii kontentowych w ramach kontroli Category Exclusion  w filtrze zasobów TikToka. Są to: Hazard i Loterie, Treści dla młodzieży, Brutalne gry wideo i Sporty walki. Ten rozszerzony wybór kategorii zapewni reklamodawcom lepszy wgląd w pomiary i lepszą ochronę marki w przypadku drażliwych tematów. Poszerzone opcje będą także zawierać 11 „kategorii wertykalnych” dla filtra zasobów reklamowych Vertical Sensitivity, które odpowiadają unikalnym wymaganiom reklamodawców z różnych sektorów i są to kategorie takie jak: Zwierzęta domowe, Żywność, Beauty, Moda, Technologia i Telekomunikacja, Usługi finansowe, Podróże, Motoryzacja, Gaming, Usługi profesjonalne oraz Rozrywka (Entertainment). Kategorie te nie obejmują treści związanych z branżą, które reklamodawcy mogą uznać za niepasujące do pozycjonowania ich marki. DV testuje obecnie elementy kontroli filtra Vertical Sensivity, które mają być dostępne jeszcze w tym kwartale.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością rozszerzenia naszej współpracy z TikTok w miarę ciągłego wzrostu inwestycji reklamowych na platformie” – powiedział Mark Zagorski, CEO DoubleVerify. „Kierując się naszą strategią innowacji skupioną na kliencie, wprowadzamy 16 dodatkowych kategorii Brand Safety i Suitability, które obejmują unikalne typy treści i branże. Reklamodawcy mogą zapewnić ochronę wartości marki, wykorzystując nowe kategorie klasyfikacji DV oparte na sztucznej inteligencji i dopasowując swoje reklamy do odpowiednich treści na TikToku zgodnie ze specyficznymi potrzebami i celami każdej marki”.

Universal Content Intelligence firmy DV to wiodący w branży „silnik” (engine) klasyfikacyjny, który umożliwia rozbudowaną kategoryzację treści online, w tym obsługę rozszerzonej kategoryzacji na TikToku. Bazując na ponad 15-letnim doświadczeniu, DV stosuje całościowe podejście do klasyfikacji, analizując wszystkie kluczowe typy kontentu, w tym elementy wizualne, dźwiękowe, mowę, tekst i linki. Co więcej, funkcja Universal Content Intelligence firmy DV klasyfikuje treści w oparciu o solidne definicje zasad i wykorzystuje wiodącą technologię sztucznej inteligencji (AI), aby dostarczyć reklamodawcom najdokładniejszą klasyfikację, zapewniając jednocześnie najszerszy zasięg i ochronę na dużą skalę.

„TikTok stale buduje i udoskonala rozwiązania w zakresie Brand Safety i Suitability dla reklamodawców, a także ewoluuje, aby wyprzedzać pojawiające się potrzeby” – powiedział Chen-Lin Lee, Global Head of Measurement and Data Partnerships w TikToku. „Jesteśmy podekscytowani współpracą z zaufanym zewnętrznym dostawcą usług pomiarowych DoubleVerify, w celu uzupełnienia naszego własnego filtra zasobów TikTok oraz naszych nowych narzędzi kontroli – Category Exclusion and Vertical Sensitivity. Dzięki temu reklamodawcy mają jeszcze większą pewność co do narzędzi, które pozwolą im nawiązać kontakt z naszą społecznością ”.

Jakość mediów ma kluczowe znaczenie dla powodzenia kampanii. Mając jakość mediów jako podstawę, reklamodawcy mogą maksymalizować skuteczność kampanii i ROI. Niezależna weryfikacja przeprowadzana przez stronę trzecią (DoubleVerify) jest kluczem do uwierzytelnienia jakości i wspierania zaufania do platformy medialnej.

W 2021 r. DV ogłosił start pomiarów na TikToku w obszarach takich jak: Ad Viewability, fraud czy in-geo. W 2022 r. DV rozszerzył swoje partnerstwo z TikTokiem, aby zaoferować reklamodawcom post-kampanijne pomiary Brand Safety i Suitability. W 2023 r. DV udostępnił wsparcie dla kontentu TikTok Photo Mode i został oficjalnym członkiem TikTok Marketing Partner Program ze specjalizacją w Brand Safety i Suitability. Na początku 2024 r. DV rozszerzył swoje wsparcie dotyczące Brand Safety i Suitability o nowe kraje, w tym Polskę (poza tym również m.in. Japonię, Kostarykę, Panamę, Gwatemalę i Republikę Dominikany), zwiększając zasięg na ponad 35 rynków światowych.

Więcej informacji na temat partnerstwa DoubleVerify i TikTok można znaleźć na stronie www.doubleverify.com.

DoubleVerify (\"DV\") (NYSE: DV) to wiodąca w branży platforma efektywnościowa, która wykorzystuje sztuczną inteligencję (AI) do osiągania doskonałych wyników dla globalnych marek. Poprzez tworzenie bardziej efektywnych, transparentnych transakcji reklamowych, DV wzmacnia ekosystem reklamy digital, zapewniając uczciwą wymianę wartości między kupującymi a sprzedającymi media digital.