reklama
Dr. Marcus funkcjonuje na rynku od 25 lat i jest jednym z liderów w branży zapachów samochodowych, obok AmbiPur i Wunderbaum.
Agencja przygotowała dla brandu nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Dr. Marcus is in the air!”, która ma na celu m.in. odświeżenie wizerunku marki i jej unowocześnienie, skierowanie komunikacji do młodszych użytkowników i zakomunikowanie uniwersalności produktu.
Równie ważne jest też wzmocnienie wizerunku Dr. Marcus jako jednej z czołowych marek w segmencie zapachów samochodowych, zbudowanie rynkowej penetracji wśród nowych odbiorców i wzrost udziałów w segmencie.
– Stworzona przez nas platforma kreatywna opiera się na prostej idei, mówiącej, że kiedy w powietrzu pojawia się Dr. Marcus, pojawiają się również inne pozytywne, ważne, piękne, rzeczy. Jak dobry nastrój, jak relaks, jak ożywienie, jak chęć do przygody, a nawet uczucia – mówi Krzysztof Drzazga, Head of Concept agencji Chapter1 – Ideę tę ilustrujemy pełnymi emocji zdjęciami w kontekstach produktowych.
W ramach realizacji agencja stworzyła koncept kreatywny, w tym nowy claim marki, projekt key visuala i projekty podstawowych form digitalowych.
Więcej o marce na Dr. Marcus na:
https://www.facebook.com/DrMarcusInt
https://www.instagram.com/drmarcusint/
Chapter1 to poznańska agencja strategiczno-kreatywna posiadająca wieloletnie doświadczenie w tworzeniu zintegrowanych kampanii marketingowych. Agencja istnieje od 2013 roku. W gronie jej klientów znaleźli się m.in. Lech Pils, Bambino, York, Altax, NeoNail, Das WeltAuto, Vox, Urząd Miasta Poznania, UBER, Komputronik, SEAT, Volkswagen, Mastercard.
Więcej na www.chapter1.pl