reklama
Po stronie agencji leżało przede wszystkim zaangażowanie influencerów do specjalnych projektów – okładkowej sesji zdjęciowej Idôle Crew i uzupełniającego ją wywiadu w Glamour, globalnego eventu Idôle House w Londynie oraz pop-upu Lancôme w Warszawie. Enyo jest też współodpowiedzialne za współpracę z grupą influencerów, którzy promują balsamy do ust Lancôme Lip Idôle na swoich kanałach.
Działania reklamowe dla gamy Idôle, za które odpowiada Enyo, składają się z kilku etapów. Na potrzeby pierwszego z nich agencja przeprowadziła research i wspólnie z klientem wybrała 3 influencerów o wizerunku zgodnym z DNA marki Lancôme. Byli to: Sylwia Butor, Maria Jeleniewska i Darius Rose (Dariusz Różański).
Następnie odbyła się sesja okładkowa do wakacyjnego wydania magazynu „Glamour”. Jej bohaterami została wspomniana trójka influencerów. Dopełnieniem fotografii był wywiad z uczestnikami sesji zdjęciowej. Agencja Enyo była odpowiedzialna za koordynację działań pomiędzy wydawnictwem, klientem oraz influencerami.
Cała trójka wraz z innymi influencerami (Wersow, Anna Tobota i Ewelina Krasoń) wzięła również udział w globalnym evencie marki Idôle House, który odbył się w Londynie. Maria Jeleniewska i Darius Rose uczestniczyli także w lokalnym evencie promującym pop-up marki w Warszawie, na który zostało zaproszonych łącznie 140 influencerów (odbył się on pod koniec czerwca w strefie Idôle House w Westfield Arkadia).
Na obecnym etapie agencja jest odpowiedzialna za seeding produktowy (nowości Lip Idôle) skierowany do influencerów. Grupa wyselekcjonowanych influencerów na zlecenie marki promuje linię produktową Lip Idôle na swoich kanałach.
Enyo to agencja full circle wyspecjalizowana w obszarach takich jak: strategia, brand identity, digital, brand advocacy, influencer marketing, PR, eventy, BTL / POS, design.
Zespół Enyo powiększył się w ciągu ostatnich 2 lat ponad dwukrotnie i liczy obecnie ponad 80 osób.
Agencja korzysta ze strategicznego podejścia wspieranego badaniami i danymi, aby skupić się na kluczowych wskaźnikach efektywności (KPI) swoich klientów, a jednocześnie koncentruje się na tworzeniu kreatywnej komunikacji, zapadającej w pamięć i oddziałującej na emocje.
Istnieje od 2008 roku, a w gronie jej klientów znalazły się m.in. marki: CEDC, L’Oréal, Lavazza, Lotnisko Warszawa-Modlin, Novo Nordisk, Philips, USP Zdrowie, Urząd Lotnictwa Cywilnego, Worwo, Warta.
Od września 2023 r. Enyo jest członkiem IAB Polska.